اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادیانی‌راد:

فرصت برای بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و کیاکلا با تاکید بر ایجاد فرصت برای بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی گفت: مرد محوری را باید از ورزش بزداییم.

فرصت برای بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید علی ادیانی‌راد بعدازظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی کارتینگ بخش خصوصی شهرستان قائمشهر با تاکید بر اینکه راه‌اندازی این کارتینگ باید فرصتی برای حضور بانوان علاقمند به این رشته ورزشی باشد، اظهار داشت: با زمان‌بندی درست و رعایت تساوی حقوق، بانوان را حمایت کنید.
وی با تاکید بر برابری استفاده بانوان و آقایان از امکانات و ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: مرد محوری باید از ورزش کشور ما زدوده شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه اتومبیلرانی نقش موثری در تقویت اعتماد به نفس خواهد داشت، خاطرنشان کرد: میان‌سالان، علاوه بر جوانان نیازمند حضور در چنین فضاهایی هستند تا علاوه بر تفریح و سرگرمی، حس اعتماد به نفس و خودباوری را در خود تقویت کنند.
وی همچنین تاکید کرد: کارتینگ می‌تواند مکان مناسبی برای تمرینات مفید و به تبع آن ارتقای امنیت فردی و شهری باشد.
ادیانی‌راد کارتینگ را مکانی اثر بخش برای تقویت فرهنگ ترافیک شهری دانست و تاکید کرد: با ایجاد ظرفیت برای احداث پیست موتور سواری، هیجانات افراد در این فضا مهار می‌شود که خسران‌های مالی و جانی را به حداقل می‌رساند.
این مسئول عنوان کرد: در برخی مسایل فرهنگی یک طرفه پیش می‌رویم، فرهنگ شاد بودن و نشاط جسمی که بخشی از نیاز انسان است باید تامین شود.
ادیانی راد با تاکید بر شادمانی مدیران اذعان داشت: مدیران بی‌نشاط در اجرای برنامه‌های مجموعه خود قطعا با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که روند پیشرفت اجراییات را با کندی مواجه می‌سازند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول