اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

افتتاح جشنواره تئاتر کمدی با مار کولفاه در اصفهان

خبرگزاری فارس: امروز دومین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان با به نمایش در آمدن تئاتر «مار کولفاه خدمتکار خوشبخت» در هنرسرای خورشید افتتاح می‌شود.

افتتاح جشنواره تئاتر کمدی با مار کولفاه در اصفهان
محمد مهدی مغروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نخستین روز جشنواره تئاتر کمدی در ساعت 16 و 18 امروز تئاتر «مار کولفاه خدمتکار خوشبخت» به کارگردانی ابراهیم هادیان در هنرسرای خورشید اجرا می‌شود.
وی درباره خلاصه این تئاتر گفت: این نمایش روایت‌گر خدمتکار خوشبختی است که برنده یک بلیط بخت‌آزمایی شده ولی خودش از ماجرا بی‌خبر است و ارباب او که به این اتفاق پی برده قصد سو استفاده از این موقعیت را دارد.
دبیر اجرایی جشنواره تئاتر کمدی درباره دیگر نمایش‌های امروز تصریح کرد: تئاتر «اعترافات یک سارق مادرزاد» به کارگردانی ستاره کرباسی‌زاده ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در سالن اصلی تالار فرشچیان اجرا شده و در ساعت 19 و 30 دقیقه نیز تکرار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در ساعت 18 و 30 دقیقه در بخش تئاتر خیابانی نمایش «یار دوازدهم» اثر مهدی موید در فضای بیرونی تالار هنر اجرا می‌شود.
مغروری خلاصه داستان تئاتر «اعترافات یک سارق» را به شرح زیر تصریح کرد: این تئاتر داستان دزدی است که به تازگی از زندان فرار کرده و برای سرقت به یک پانسیون می‌رود اما طی اتفاقاتی که در این پانسیون برای او رخ می‌دهد به سمت رئیس آن پانسیون منصوب می‌شود.
وی همچنین درباره خلاصه داستان «یار دوازدهم» بیان کرد: این نمایش به داستان یک تیم فوتبال چهار نفره می‌پردازد که در یک جام چهار جانبه به مصاف تیم‌های مصائب اقتصادی، مصائب اجتماعی و دست‌های پشت پرده می‌رود.
مدیر تالار هنر تاکید کرد: پس از ارزیابی تئاترها در جشنواره تئاتر کمدی از تئاترهای برگزیده و استقبال شده توسط مردم و نمایش‌های تخصصی برای اجرای عمومی در سطح شهر حمایت می‌شود.
به گزارش فارس، دومین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان از 14 تا 19 آبان در تالار هنر و هنرسرای خورشید در دو سانس ثابت و تکراری اجرا می‌شود و روز 19 آبان‌ ماه نیز مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول