اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

50 زوج چرامی جهیزیه دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان چرام گفت: در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه 50 زوج این شهرستان جهیزیه دریافت کردند.

50 زوج چرامی جهیزیه دریافت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌حسن مظاهری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه به 50 زوج مددجو جهیزیه داده، همچنین  210 پرونده دیگر در نوبت پرداخت و آماده دریافت جهیزیه هستند.
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با اشاره به برگزاری جشنی به مناسبت آغاز زندگی مشترک 50 زوج چرامی افزود: ازدواج یک سنت حسنه است که همه ما و مسئولان باید نسبت به ترویج آن و زمینه‌سازی ازدواج ساده تلاش کنیم.
وی پرداخت جهیزیه به 210 زوج در انتظار را نیازمند همت خیرین و انسان‌های خداجوی این استان و کشور بوده که لازم است خیرین در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.
مظاهری از عقد قرارداد با فروشگاه بسیج خبر داد و بیان کرد: کمیته امداد تعامل لازم را با فروشگاه‌های بسیج برای دریافت کالا خارج از مبلغ مذکور به عمل آورده تا نوعروسان در صورت تمایل بتوانند کالا به صورت قرض الحسنه و مدت دار از این فروشگاه‌ها خرید کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، کمیته امداد چرام به 191 زوج جوان به میزان یک میلیارد و 258 میلیون ریال و امسال نیز به 50 زوج به ارزش 500 میلیون ریال جهیزیه پرداخت کرده است.
همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام مراسم جشنی با حضور امام جمعه این شهر، فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول