اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق بنیاد مسکن شهرستان اردل خبر داد:

معرفی 194 متقاضی مسکن مهر به بانک‌های عامل اردل

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بنیاد مسکن شهرستان اردل گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 194 متقاضی احداث مسکن مهر در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 194 متقاضی مسکن مهر به بانک‌های عامل اردل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایوب صانعی بعدازظهر امروز در جلسه تودیع خود در سمت ریاست بنیاد مسکن شهرستان اردل، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 957 متقاضی احداث مسکن روستایی در این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی سقف تسهیلات پرداختی به‌منظور احداث مسکن روستایی در این شهرستان را 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متقاضیان احداث مسکن روستایی در این شهرستان تاکنون 95 میلیارد و 570 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.
صانعی با اشاره به وضعیت مسکن مهر این شهرستان، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 194 نفر در اردل برای دریافت تسهیلات مسکن مهر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
رئیس سابق بنیاد مسکن شهرستان اردل سهم پرداختی تسهیلات مسکن مهر به هر متقاضی را 200 میلیون ریال به‌ازای هر یک نفر عنوان کرد و گفت: تاکنون در مجموع 38 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی صدور 420 سند روستایی را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد و گفت: با تقویت این نهاد انقلابی می‌توان از تمرکز امکانات و خدمات مورد نیاز مردم در شهرها جلوگیری کرد و با خدمات‌رسانی به اقشار مختلف روستایی زمینه تحقق شعار عدالت‌محوری دولت را محقق کرد. 
صانعی اجرای طرح هادی در روستاهای شیاسی، دورک اناری، کوران‌‎آباد و رستم‌آباد را از دیگر این اقدامات برشمرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح هادی در روستاهای یاد شده 3 هزار و 170 میلیون ریال هزینه شده است. 
وی خاطرنشان کرد: فراهم ساختن محیط مناسب زندگی، ایمن‌سازی و بهسازی مسکن روستایی و توسعه خدمات زیربنایی در مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است که احیای روحیه امید و نشاط در ساکنان مناطق دور افتاده و محروم روستاها و در نتیجه ایجاد مهاجرت معکوس از شهرها را سبب شده است.
در پایان این نشست عزیزالله احمدی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان اردل معرفی و از مجموعه اقدامات ایوب صانعی رئیس سابق این بنیاد مسکن شهرستان اردل تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول