اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

مدارس صدرا در البرز توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: طرح توسعه و تجهیز مدارس صدرا در این استان تصویب شده و اعتبارات مالی لازم برای اجرای کامل طرح فوق به زودی تخصیص می‌یابد.

مدارس صدرا در البرز توسعه می‌یابد
حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در دست اجرا در استان البرز راه‌اندازی مدارس صدرا است.
وی افزود: دبیرستان‌های صدرا بر اساس سر فصل‌های آموزشی که دارند، اقدام به آموزش دانش‌آموزان در رشته معارف و علوم اسلامی کرده و هم اکنون سه مدرسه با محوریت آموزشی در این حوزه در استان البرز فعال هستند.
این مسئول ادامه داد: ما برای توسعه این مدارس که از جمله اولویت‌های مورد نیاز فرهنگی استان است، در گام نخست طرح تجهیز اماکن آموزشی فوق را در دست انجام داریم.
مسعودی گفت: برای این منظور در ابتدا با مشکلات مالی روبرو شده و به همین دلیل اقدام به رایزنی با دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری و آموزش و پرورش کردیم.
وی اعلام کرد: خوشبختانه استانداری البرز حمایت لازم از طرح توسعه و تکمیل مدارس صدرای این استان را انجام داد و در یک مرحله حدود سه میلیارد ریال برای اجرای طرح فوق بودجه اختصاص داده شد.

*طرح افزایش مدارس صدرا در استان البرز در آینده نزدیک
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا فعالیت سه مدرسه صدرا در این استان جوابگوی نیازهای فرهنگی البرز است؟ گفت: به طور قطع ما نیازمند حداقل 20 مدرسه ویژه آموزش علوم اسلامی و معارف دینی در استان هستیم.
مسعودی گفت: با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم در ابتدا با راه‌اندازی سه مدرسه کار خود را آغاز کردیم و هم اکنون این مدارس در استان دایر بوده و والدین و دانش‌آموزان استقبال بسیار خوبی از آنها دارند.
وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل و تجهیز مدارس فوق که در حقیقت گام نخست طرح توسعه مدارس صدرای استان است، مدارس جدید در این استان احداث و راه‌اندازی خواهد شد.
این مسئول افزود: باید توجه داشته باشیم که صرف راه‌اندازی یک مدرسه ویژه علوم اسلامی کافی نیست و باید معلمان آموزش‌ دیده و مجرب به همراه امکانات و تجهیزات علمی و استاندارد نیز در اختیار این مدارس قرار گیرد.
مسعودی تاکید کرد: برنامه ما این است که با دریافت اعتبارات مالی لازم در آینده نزدیک اقدام به راه‌اندازی مدارس دیگری در استان البرز کرده و این مهم نیازمند حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط است.
وی در پایان گفت: خوشبختانه مسئولان و مدیران استان به این نیاز واقف بوده و با حمایت‌هایی که دستگاه‌های ملی از این طرح دارند، در آینده تعداد نزدیک مدارس صدرا در استان البرز افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول