اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با موفقیت در نیمه نهایی؛

تربیت بدنی و یاران در جام صدرا فینالیست شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال تربیت بدنی و یاران با کسب برتری مقابل حریفان خود به دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان قم صعود کردند.

تربیت بدنی و یاران در جام صدرا فینالیست شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال جام رمضان با عناوین و جام‌های مختلف مهم‌ترین رویدادی است که همه ساله در ماه مبارک رمضان در بین نوجوانان و جوانان قمی از طرفداران زیادی برخوردار است و تیم‌ها و فوتسالیست‌های مطرحی در آن شرکت می‌کنند.
در حالی که رقابت‌های فوتسال جام رمضان تا سال قبل با عنوان یادواره شهدای نیروی انتظامی استان قم همچون دوره‌های گذشته با شرکت تیم‌های علاقه‌مند، در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شد، اما امسال این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم و با عنوان جام صدرا و یادواره جانباز شهید مجتبی میرزایی در قم برنامه‌ریزی و برگزار شد.
با تصمیم مسئولان برگزاری این مسابقات، تمام تیم‌های باشگاهی و آزاد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات، شرایط شرکت در این رقابت‌ها را داشتند و در نهایت این رقابت با شرکت 40 تیم در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و به دیدار نهایی رسید.
تیم‌های حاضر در مرحله گروهی این مسابقات بازی‌های جذابی را در حضور تماشاگران پر تعدادی که هر شب بازی‌ها را از نزدیک تماشا می‌کردند، به نمایش گذاشتند و حاصل آن معرفی چندین بازیکن مستعد به فوتسال قم و مربیان قمی بود.
با این حال در پایان رقابت در مراحل مقدماتی و حذفی، در نهایت چهار تیم فوتسال تربیت بدنی قم، مجمع جهانی اهل بیت، نظام مهندسی و یاران قم با عبور از سد دیگر رقبای خود موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات شدند.
بر اساس برنامه‌ریزی و قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز با هیجان خاصی برگزار شد که در پایان چهره تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی و همچنین بازی رده‌بندی مشخص شدند.
پیش از ظهر امروز در مرحله نیمه پایانی این مسابقات تیم  فوتسال تربیت بدنی قم در دیداری جذاب و تماشایی که مقابل تیم فوتسال مجمع جهانی اهل بیت برگزار کرد، به برتری جالب توجه شش بر صفر دست یافت و به مسابقه نهایی این دوره صعود کرد.
این در حالی است که دیگر بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدرا در سالن شهید حیدریان قم را تیم‌های فوتسال یاران و نظام مهندسی قم برگزار کردند که این مسابقه با برتری تیم یاران با حساب چهار بر دو به پایان رسید تا یاران دومین تیم فینالیست لقب بگیرد.
بدین ترتیب تیم‌های فوتسال یاران و تربیت بدنی قم امشب در دیدار نهایی از ساعت 22 در سالن شهید حیدریان قم برای کسب مقام قهرمانی تلاش خواهند کرد و بازی رده‌بندی برای کسب مقام سوم بین تیم‌های مجمع جهان اهل بیت و نظام مهندسی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول