اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر:

دبیرستان صدرای شوشتر تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: دبیرستان صدرای شهرستان با اعتبار تخصیص یافته تکمیل می‌شود.

دبیرستان صدرای شوشتر تکمیل می‌شود
حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال جاری برای تکمیل دبیرستان علوم و معارف اسلامی (صدرا) شوشتر بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با این اعتبار این دبیرستان علوم معارف تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحد آموزشی در سال گذشته خاطر نشان کرد: در سال گذشته برای این واحد آموزشی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که همه این اعتبار جذب شده است و منتظر اعتبارات جدید هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای ساخت این واحد آموزشی درباره پیشرفت این دبیرستان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی این دبیرستان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار در نظر گرفته شده به طور کامل تکمیل خواهد شد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این نوع مدارس تاثیرگذاری بیشتری دارند، خاطر نشان کرد: وجود دبیرستان‌های تخصصی می‌تواند در تربیت دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد زیرا از ابتدا به صورت تخصصی تحصیل می‌کنند و این اقدام بسیار مفید خواهد بود.
شهریاری با تاکید بر اینکه با جذب کامل این اعتبار 3 میلیارد ریالی این دبیرستان به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: دبیرستان شش کلاسه علوم معارف شهرستان شوشتر با جذب کامل این اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: فارغ‌التحصیلان این دبیرستان در پایان تحصیل خود در این مقطع دارای پایه سوم حوزه علمیه خواهند بود.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول