اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد:

5 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت دبیرستان صدرای گناباد لازم است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد گفت: 300 میلیون ریال برای ساخت دبیرستان صدرا تصویب شده است که با این مبلغ نمی‌شود کاری انجام داد و برای ساخت این دبیرستان حدود پنج میلیارد ریال اعتبار لازم داریم.

5 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت دبیرستان صدرای گناباد لازم است
حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: دبیرستان صدرای گناباد از سال 87 شروع بکار نموده و به عنوان نخستین دبیرستان صدرای استان خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
فاطمی با بیان اینکه دبیرستان صدرای شهرستان گناباد وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: این دبیرستان سه سال است که تاسیس شده و 70 دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند ولی متاسفانه هنوز ساختمانی ویژه این مرکز آموزشی ساخته نشده است.
فاطمی افزود: 300 میلیون ریال برای ساخت دبیرستان صدرا تصویب شده است که با این مبلغ نمی‌شود کاری انجام داد و برای ساخت این دبیرستان حدود پنج میلیارد ریال اعتبار لازم است.
فاطمی در ادامه با تاکید بر اینکه 70 درصد هسته‌های فرهنگی جوان در روستاها تشکیل شده است، گفت: تهیه شناسنامه فرهنگی منطقه نیز در فهرست برنامه‌های این هسته‌ها قرار دارد که هدف از اجرای آن شناسایی و ریشه‌یابی قابلیت‌ها و معضلات فرهنگی منطقه است.
وی افزود: راه‌اندازی وبلاگ یکی از اقداماتی است که هسته‌های فرهنگی جوان باید انجام دهند که در این زمینه به رابطان این هسته‌های فرهنگی آموزش وبلاگ نویسی و کار در فضای مجازی داده شده است.
فاطمی اظهار داشت: هسته‌های فرهنگی بعد از شناسایی معضلات، به ارایه طرحهای پیشنهادی خود می‌پردازند تا در صورت تایید، اجرا شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گناباد با اشاره به کلاس‌های برگزار شده در این مدت گفت: کلاس‌های طرح رحمت کارگری با موضوع آموزش مهارت‌های خانواده ویژه کارگران کارخانجات گناباد در قالب سه دوره در چهار کارخانه برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌ها به مدت سه هفته به مدت 20 ساعت آموزشی در محل کارخانه‌ها برگزار شد.
فاطمی از برگزاری نخستین جلسه پیشگیری از جرم گناباد با حضور اعضا در محل دادگستری این شهرستان خبر داد و گفت: این جلسه به منظور شناسایی آسیب‌های اجتماعی و اولویت‌بندی آن برای برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
فاطمی افزود: در این جلسه فرهنگ‌سازی برای رفع معضلات فرهنگی در مدارس و سطح جامعه توسط کارشناسان فرهنگی و روحانیت مورد تأکید قرار گرفت.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول