اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر آبپخش خبر داد:

اجرای 60 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش از اجرای 60 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش خبر داد.

اجرای 60 هزار متر‌مربع آسفالت در خیابان‌های آبپخش
محمد افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار کرد: توسعه، عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از اهداف اصلی شورای اسلامی شهر آبپخش است و با پیگیری‌های مستمر در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنیم.
وی افزود: شهر آبپخش در سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و به دلیل مهاجرپذیری این شهر شاهد افزایش جمعیت شهر طی سال‌های متمادی هستیم و این امر نیاز به رشد و توسعه اقتصادی را به اثبات می‌رساند.
افتخاری تصریح کرد: در سال‌های اخیر رعایت اصل عدالت اجتماعی بعنوان یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش قرار گرفته است.
این مسئول عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با شناخت و اولویت‌بندی نیازهای مختلف شهر اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در محلات مختلف شهر کرده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر یکی از نیازهای اساسی شهر و خواسته‌های شهروندان بود و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در راستای تحقق این خواسته از ابتدای سال تا کنون قریب به 60 هزار متر مربع پروژه آسفالت در آبپخش اجرا کرده است.
محمد افتخاری به آسفالت خیابان وحدت محله بهرام‌آباد اشاره کرد و افزود: آسفالت خیابان وحدت محله بهرام‌آباد یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های اهالی محله بهرام‌آباد است و با آسفالت قسمت انتهای این خیابان شاهد اتمام آسفالت این خیابان و روان‌سازی این مسیر خواهیم بود.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های آسفالت در شهر آبپخش خیابان امام خمینی محله قلایی که یکی از خیابان‌های پرتردد این محله بوده است در لیست پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش قرار گرفته است.
افتخاری با اشاره به تامین بخشی از اعتبار لازم جهت عقب‌نشینی خیابان معلم آبپخش اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به رشد و توسعه شهر آبپخش این خیابان یکی از خیابان‌های مهم و پرتردد شهر آبپخش است و می‌توانیم با این اعتبار زمینه را برای تعریض این خیابان بکار گیریم.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: تمام تلاش و توان خود را بکار می‌گیریم تا در سال جهاد اقتصادی با همت مضاعف و کار مضاعف و اتحاد و انسجام در راستای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش حرکت کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول