اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش مردم ولایت‌مدار آبپخش علیه استکبار جهانی

امام جمعه آبپخش: با راهپیمایی امروز استکبار برای همیشه تحقیر شد

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‌مدار آبپخش بر علیه استکبار جهانی خروشیدند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

امام جمعه آبپخش: با راهپیمایی امروز استکبار برای همیشه تحقیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ظهر امروز و پس از برگزاری نماز جمعه در آبپخش، مردم غیور و ولایت‌مدار این شهر با مشارکت پرشور خود فریاد مرگ بر استکبار سر دادند.
در این مراسم که علاوه بر دانشجویان و دانش‌آموزان، جمع کثیری از مردم نیز حضور داشتند شعارهایی در محکومیت آمریکا  و استکبار سر داده شد.
" مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، " سیزدهم آبان‌ماه یوم‌الله یوم‌الله"، و شعارهای انقلابی در این مراسم پرشور فریاد شد.
امام جمعه آبپخش در این مراسم اظهار داشت: مردم سراسر کشور در راهپیمایی امروز با شور و شعور حضور داشته‌اند و استکبار را تحقیر کردند.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان موجبات شکست دشمن را فراهم کرده و به فضل خدا روز به روز شاهد سقوط مستکبران در عالم هستیم.
وی ادامه داد: در روز 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام(ره) با بصیرت و آگاهی از اینکه سفارت آمریکا در ایران به لانه جاسوسی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و در راستای مصالح امام راحل و رهنمودهای امام امت سفارت آمریکا در ایران را که به لانه جاسوسی برای براندازی نظام تبدیل شده بود تسخیر کردند.
این مسئول ابراز داشت: 32 سال پیش ملت ایران با شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر مستکبرین" مبارزه با استکبار جهانی را آغاز کرده و امروز شاهد جهانی شدن این شعار و مبارزه با مستکبرین و جهان‌خواران در تمامی کشورهای آزادی‌خواه جهان هستیم.
امام جمعه آبپخش با توجه به اتهامات مستکبران و آمریکا در روزهای گذشته افزود: آمریکا و دنیای استکبار امروزه مانند کسی است که در دریایی طوفانی و مواج غرق شده و به دنبال مستمسکی است که به وسیله آن خود را نجات دهد.
در پایان این مراسم، بیانیه راهپیمایان قرائت شد که با تکبیر راهپیمایان تایید شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول