اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم آبپخش خبر داد:

دستگیری فروشندگان مواد مخدر در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم آبپخش گفت: در روزهای گذشته با تلاش‌های مستمر نیروی انتظامی شاهد دستگیری فروشندگان مواد مخدر در آبپخش بوده‌ایم.

دستگیری فروشندگان مواد مخدر در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ‌مصطفی رضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر در شهر و بخش آبپخش شاهد تلاش گسترده نیروی انتظامی برای افزایش ایمنی بوده‌ایم و به نتایج مطلوبی در این زمینه رسیده‌ایم.
وی افزود: ایجاد امنیت در جوامع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از خواسته‌های مهم و اساسی مردم آبپخش از مسئولان ارتقای شاخص‌های امنیتی جامعه است.
رضایی خاطرنشان کرد: فعالیت نیروی انتظامی تاثیر مهمی در بهبود وضعیت امنیت جامعه دارد و این نیرو با فعالیت بی‌وقفه خویش عرصه را بر مجرمان و خلافکاران تنگ کرده تا در مسیر تحقق آسایش و امنیت هرچه بیشتر مردم گام بردارند.
 این مسئول عنوان داشت: امنیت و آرامش اجتماع یک همت عمومی می‌طلبد و مردم باید برای تثبیت امنیت و آسایش خود با نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند و مسائل و مشکلات را در موقع مناسب به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
رئیس ستاد حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم آبپخش تصریح کرد: شکوفایی در تمام عرصه‌ها مدیون برقراری امنیت در جامعه است.
رضایی از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: در چند روز گذشته با تلاش‌های فراوان پرسنل کلانتری آبپخش شاهد دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت در شهر آبپخش بوده‌ایم و به شهروندان قول می‌دهیم از تمام توان خود برای ارتقای امنیت شهر و بخش آبپخش بهره‌ ببریم و در راستای پیشگیری از وقوع جرم گام‌های موثری برداریم.
وی مواد مخدر را یکی از مهم‌ترین عوامل تهدید کننده کشورها دانست و گفت: در روزهای گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی آبپخش شاهد دستگیری فروشندگان مواد مخدر در نخیلات حاشیه شهر و توقیف دو دستگاه خودروی پراید و هفت موتور سیکلت از آنها بوده‌ایم.
وی ادامه داد: در هفته‌ جاری شاهد دستگیری یکی از سارقین موتور سیکلت‌ها در آبپخش بوده‌ایم و در راستای ارتقای امنیت در این زمینه از راکبان موتورسیکلت می‌خواهیم هنگام پارک و رهاسازی موتورسیکلت در حاشیه خیابان‌های شهر نکات ایمنی را رعایت کرده و از قفل بودن موتورسیکلت و درآوردن سوئیچ موتورسیکلت خویش اطمینان حاصل کنند.
مسئول ستاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بخش آبپخش گفت: از زحمات و تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت منطقه تشکر می‌کنیم.
رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی در برقراری امنیت به عنوان مقوله اصلی جامعه حرف اول را می‌زند و ما نیز در راستای وظایف خود با پیشگیری از وقوع جرایم زمینه امنیت هرچه بیشتر آبپخش را فراهم خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم از مسئولان است و نقش نیروی انتظامی در گسترش سطح ایمنی جوامع غیر قابل انکار است.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول