اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

اعتبار خسارات دماوند ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از ابلاغ اعتبار خسارات این شهرستان خبر داد.

اعتبار خسارات دماوند ابلاغ شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‏محمدی عصر امروز در جریان بازدید از روستای مومج دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند و دیگر مسئولان محلی همراه شد، اظهار داشت: طی بارش نزولات آسمانی و جریان سیل برخی مناطق شهرستان دماوند دچار خساراتی شدند.
وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی نقاط مختلف شهرستان دماوند می‏توانند افراد خسارت‏دیده را برای جبران خسران وارده به فرمانداری معرفی کنند.
علی‏محمدی با اشاره به گوشه‏هایی از مشکلات روستای مومج خاطرنشان کرد: اغلب مشکلاتی که از سوی اعضای شورای اسلامی روستای مومج بیان شد باقی مانده از بازدید روستایی دوره گذشته بود.
معاون اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: البته بخشی از این مشکلات نیز با تلاش شبانه‏روزی نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری رفع شده است.
وی در زمینه اختصاص زمین برای اجرای طرح مسکن جوانان گفت: اختصاص زمین برای اجرای طرح مسکن جوانان باید با توجه به طرح هادی روستایی صورت گیرد.
علی‏محمدی در زمینه ایجاد شورای حل اختلاف به عنوان یکی از مطالبات مردم روستای مومج خاطرنشان کرد: مراکز شورای حل اختلاف هزینه‏بر بود از این رو طرح تجمیع آنها صورتی اجرایی به خود گرفت.
معاون اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اما مجموعه فرمانداری پیگیر این خواسته مردم مومج خواهد بود.
وی از بازدید مجدد برخی مسئولان دستگاه‏های خدماتی از روستای مومج خبر داد و افزود: اهالی روستای مومج در زمینه برخی خدمات رفاهی با مشکلاتی مواجه هستند.
علی‏محمدی تصریح کرد: از این رو در هفته آینده مسئولان ادارات برق و آب و فاضلاب روستایی به همراه بخشدار مرکزی دماوند از مومج بازدید دیگری خواهند داشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول