اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایری ایلام خبر داد:

اختصاص اعتبار ویژه‌ فرمانداری ایوان به عشایر منطقه

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری ایلام از اختصاص اعتبار ویژه‌ فرمانداری ایوان به عشایر این منطقه خبر داد.

اختصاص اعتبار ویژه‌ فرمانداری ایوان به عشایر منطقه
یارمحمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: فرمانداری ایوان با وجود تعداد جمعیت کم عشایر در مقایسه با دیگر مناطق استان اعتبار مناسبی را به این حوزه اختصاص داده است.
وی ادامه داد: فرمانداری ایوان 900 میلیون ریال به عشایر شهرستان ایوان اختصاص داد که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ایلام رقم مناسبی است.
این مسئول اضافه کرد: این رقم اختصاص یافته در مقایسه با دیگر اختصاص‌های فرمانداران شهرستان‌های تابعه مناسب است و شاید تنها بخشی از نیازهای عشایر ایوان را تامین کند اما حسن توجه فرماندار ایوان قابل تحسین است.
کریمی تصریح کرد: فرمانداری ایوان به حق شعار محرومیت‌زدایی دولت عدالت محور را با اختصاص اعتبار به این حوزه به اثبات رسانده است.
مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: اما متاسفانه دیگر شهرستان‌های استان مانند ایلام و مهران کمترین میزان اعتبار در مقایسه با جمعیت عشایر و خدمات ارائه شده به این قشر اختصاص داده‌اند.
وی ادامه داد: شهرستان ایلام تنها 600 میلیون ریال و شهرستان مرزی و گرمسیری مهران نیز تنها 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول