اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

ارتبط صنعت با دانشگاه تقویت شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: امروز باید ارتباط صنعت و صنایع تبدیلی و بخش‌های اقتصادی با دانشگاه‌ها تقویت شود.

ارتبط صنعت با دانشگاه تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، علی‌اکبر لبافی در دیدار با مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: امروز باید ارتباط صنعت و صنایع تبدیلی و بخش‌های اقتصادی با دانشگاه‌ها تقویت شود.
وی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها افزود: بسیج دانشجویی با همفکری اساتید و روسای دانشگاه‌ها و بررسی راهکارهای لازم می‌تواند حلقه مفقوده بخش اشتغال را شناسایی و راهکارهای لازم ارائه نماید.
وی افزود: تدابیری اتخاذ کنید که انتخاب رشته دانشجویان با  بازار کار و فضای کسب و کار مرتبط باشد و در همین راستا ایجاد واحد مشاوره شغلی و تحصیلی در دانشگاه‌ها اقدام موثری خواهد بود.
لبافی با اعلام اینکه از ایده‌ها و طرح‌های بسیج دانشجویی استقبال خواهیم کرد، اظهار داشت: 240 میلیارد تومان اعتبار در بخش مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است و چنانچه فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند بتوانند نسبت به ایجاد مشاغل خانگی اقدام کنند از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان نیز اظهار داشت: هم اکنون 260 هزار دانشجو در 225 دانشکده و دانشگاه در استان در حال تحصیل هستند.
قاسم‌حبیب‌زاده با اشاره به مشکلات پیش‌روی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در زمینه اشتغال آنان افزود: دانشجویان ما تعهد و تخصص لازم را دارا هستند و ما به دنبال این هستیم که دانشجویان بلافاصله پس از فراغت از تحصیل وارد بازار کار شده و مشغول به کار شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول