اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

احداث شبکه برق 20 کیلو وات در نواحی صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس از آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه برق 20 کیلو وات داخلی در 11 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس خبر داد.

احداث شبکه برق 20 کیلو وات در نواحی صنعتی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مهران خاکساری اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها، شبکه داخلی برق 20 کیلو ولت در فاز چهارم شهرک صنعتی بزرگ شیراز، شهرک صنعتی سروستان 2، شهرک صنعتی پاسارگاد، ناحیه صنعتی جره و بالاده کازرون، ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون، و همچنین شهرک‌های صنعتی، زرین دشت، کازرون، برم شور، اوز، فراشبند و خرامه ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 66 کیلومتر شبکه داخلی برق در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بستر مناسبی برای برق‌رسانی به واحدهای صنعتی در حال احداث و یا واحدهای صنعتی که در آینده در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت می‌گیرد، فراهم می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول