اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی خبر داد:

ایجاد 160 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‎های صنعتی کشور

خبرگزاری فارس: مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از 160 تصفیه خانه فاضلاب سراسر کشور 10 تصفیه‌خانه در این استان ایجاد شده است.

ایجاد 160 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‎های صنعتی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج موفق در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: با پیگیری بر روی خوشه‌های صادرات‌گرا اعتبارات ویژه‌ای در استان پیاده می‌شود که در این بین خوشه شیر استان گلستان یکی از خوشه‌های صنعتی منحصر به فرد در کشور خواهد بود.
وی خوشه‌های صادرات‌گرا زیر مجموعه سازمان توسعه تجارت معرفی کرد و افزود: چنانچه این خوشه‌ها با دید صادرات‌گرا دنبال شوند منتج به اثرات گرانبهایی در روند بهبود اقتصاد خواهد داشت.
مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام رضایت از وضعیت شرکت‎های صنعتی در استان خاطرنشان کرد: پساب صنعتی از ردیف اعتبارت ملی در کشور تنها سه پایلوت داشت که یک پایلوت آن در گلستان شکل گرفت و قطعا این مهم در سایه پیگیری‌های مسئولان ذیربط در این استان پیاده‌سازی شد.
موفق با اشاره به شمار شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان گفت: گلستان با 25 شهرک صنعتی از جایگاه نسبتا خوبی در کشور برخوردار است.
وی از مجمع خدمات فناوری و کسب و کار به عنوان مجموعه‌ای استثنایی یاد کرد و افزود: تنها با پیگیری امور به استانی آباد و اشتغالی پویا می‌توان دست یافت.
مدیر امور استان‌ها و مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص ارتقا گلستان از گروه منطقه سه به دو قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد: یقینا در پی این تصمیم شرایط استان بهتر و سهم اعتباراتش در ردیف‎های مختلف بیشتر می‌شود.
موفق با اشاره به وضعیت پیشین گلستان در خصوص میزان مساحت شهرک‎های صنعتی خاطرنشان کرد: زمانی‌ که گلستان زیرمجموعه مازندران بود تنها 300 هکتار زمین در شهرک‎های صنعتی داشت که از منابع طبیعی تامین شده بود و هم اکنون این میزان به یک هزار و 500 هکتار رسیده که تمام آن از افراد خریداری شده است.
وی هماهنگی خانواده بخش صنعت و معدن را در استان مثبت ارزیابی کرد و افزود: چنانچه همکاران خلاف برای هم حرکت کنند اثر هم را خنثی می‌کنند و این همان عامل بازدارنده بر افزایش روند رشد سرمایه‌گذاری در صنعت است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول