اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

شهرک‌های صنعتی توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌ها بوده و در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد.

شهرک‌های صنعتی توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان میانه نامگذاری امسال را به نام سال جهاد اقتصادی مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرده با اشاره به تعهد اشتغال استان در سال 89 اظهار کرد: بر اساس تعهد استان در سال 89 توانستیم به تحقق ایجاد 88 هزار فرصت شغلی در استان نائل شویم و جزو استان‌های برتر در این بخش معرفی شدیم. 
وی افزود: امسال در راستای تحقق اشتغال استان مبنی بر ایجاد تعداد 163 هزار فرصت شغلی جدید با برنامه‌ریزی، همت و تلاش تمام دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم. 
فاتح با اشاره به اینکه تاکنون 54 درصد از تعهد ایجاد شده در سامانه رصد ثبت شده است، گفت: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای، استانی و شهرستانی با همکاری همه جانبه تمام دستگاه‌ها به بیش از اشتغال تعهد شده برسیم. 
وی تصریح کرد: این امر نیازمند استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.
فاتح، کاهش نرخ بیکاری را یکی از برنامه‌های راهبردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرده و با تاکید بر عزم و اراده جمعی همکاری و همراهی جمعی تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها را خواستار شد.
وی، خلق ایده و خلق محصول را از مهمترین عوامل در ایجاد بازار کار جدید اعلام و تصریح کرد: باید با شناسایی ظرفیت‌های استانی و شهرستانی به سمت خلاقیت، نوآوری و شکوفایی حرکت کنیم. 
فاتح، به ادغام وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و آن را فرصتی برای هم‌افزایی و خدمت بیشتر و بهتر عنوان کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، نگاه آکادمیک و علمی به ظرفیت‌های شهرستانی را از عوامل مهم و تاثیرگذار در امر اشتغال عنوان کرد و بر توجه کامل مسئولان به شناسایی، تقویت و توسعه این ظرفیت‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های ما و در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید از تولیدات شهرستانی و مشاغل خانگی در تمام بخش‌ها حمایت شود. 
فاتح گفت: برای این کار لازم است فرمانداران محترم تدابیری را به عمل آورند تا محصولات و خدمات این تلاشگران با اولویت ویژه در اختیار مردم و مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول