اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم تاکید کرد:

حمایت دستگاه‌ها از طرح‌های صنعتی و تولیدی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی استان از طرح‌ها و ابداعات صنعتی و تولیدی شد.

حمایت دستگاه‌ها از طرح‌های صنعتی و تولیدی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب‌انصاری در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به پیشرفت‌های چشمگیر و توسعه روزافزون استان قم در چند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سرعت توسعه و پیشرفت و آبادانی قم در سال‌های اخیر با همت و تلاش مضاعف مجموعه مدیران شتاب مضاعفی گرفته و گام‌های بلندی در بخش‌های صنعتی برداشته شده است.
وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت و رهبر معظم انقلاب به قم تصریح کرد: در سفرهای اول و دوم ریاست جمهوری و سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبران عقب ماندگی‌های استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: باید از ظرفیت‌های موجود به خصوص دستاوردهای سفر رهبری به قم نهایت استفاده را داشته باشیم تا به سطح مطلوب و آرمانی که از قم انتظار می‌رود، برسیم.
وی گفت: امروز جوانان کشورمان در عرصه‌های مختلف به خصوص صنعتی و تولیدی با علاقه و شور فراوان حضور یافته‌اند و این نتیجه خودباوری و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بومی و ملی است.
حجت‌الاسلام عرب‌انصاری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه‌ها همچون سومین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته قم اضافه کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها بهترین عرصه برای رقابت و انتقال تجارب علمی و صنعتی است.
وی با اشاره به اینکه با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها میزان توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان کشور به خوبی مشخص می‌شود، تصریح کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها فاصله میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را کاهش می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان خواستار حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی استان از طرح‌ها و ابداعات صنعتی و تولیدی شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول