اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمنان:

حمایت از ولایت فقیه اصلی‌ترین شعار شهدا بود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان تاکید کرد: حمایت از ولایت فقیه اصلی‌ترین شعار شهدا بود و شهیدان همگی بر دفاع از این اصل تاکید داشتند.

حمایت از ولایت فقیه اصلی‌ترین شعار شهدا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا محمودی عصر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی به همراه فرمانده سپاه ناحیه سمنان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سمنان در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز علی اختری اظهار داشت: ولایت فقیه اصلی‌ترین شعار شهدا بوده و شهیدان همگی بر دفاع از این اصل تاکید داشتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان به بیان ویژگی‌های شهدا پرداخت و مردم‌داری،‌ حمایت صریح از ولایت فقیه و توجه به معنویات و ساده‌زیستی را از شاخصه‌های بارز شهدا برشمرد.
وی به فضای اعزام به جبهه در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و لحظه خداحافظی فرزندان و والدین را از ناب‌ترین لحظه‌های دفاع مقدس نامید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان یادآور شد: شهید علی اختری، دانش‌آموز سال دوم هنرستان شهید عباسپور بوده است که به دلیل سن پایین، ‌تنها راه پیوستن به خیل رزمندگان اسلام را دستکاری در شناسنامه دید.
محمودی ادامه داد: شهید اختری در عملیات بیت‌المقدس سه، در ارتفاعات گوجار و با شلیک مستقیم گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی تصریح کرد: تامل در وصیت‌نامه شهید خصوصاً تاکید شهید بر حفظ حجاب و درس خواندن عمق عقاید و تفکر علمی اختری را نمایان می‌سازد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان بیان داشت: از جمله ویژگی‌های شهید اختری، کار کردن ایشان در سه ماه تعطیلی تابستان و کسب درآمد ناچیز و کمک به امرار معاش خانواده است.
محمودی گفت: شهید اختری هم‏زمان با تحصیل در هنرستان، در حوزه مشغول فراگرفتن دروس حوزوی بوده و کسب رتبه برتر در مسابقات نهج‌البلاغه استانی نیز از سند افتخارات ایشان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول