اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

غفلت از اهداف شهدا روز پیروزی دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: غفلت از اهداف شهدا روز شکست ما در برابر دشمنان است.

غفلت از اهداف شهدا روز پیروزی دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی پیش از ظهر امروز در یادواره 17 شهید منطقه امام‌زاده عبدالله ملایر اظهار داشت: شهدا همیشه زنده‌اند و شاهد و ناظر اعمال ما در این دنیا هستند.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: در آیات مختلف قرآن وعده الهی در این مورد داده شده که هیچ انسانی نمی‌میرد و همه در حیاتی دیگر به سر می‌برند اما نوع مرگ متفاوت است و مرگ شهدا در این میان عالی و برتر است و هیچ مقام و منزلتی در نوع مرگ بالاتر از شهادت نیست.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: آنچه مقام شهدا را بالاتر کرده است معنویت و توسل شهدا به خداوند و ائمه اطهار (ع) در روزها و شب‌های جنگ بوده که با دست خالی به قلب دشمن حمله می‌کردند و در این میان پیروز میدان بودند.
وی در تأکید به مسئولان و مردم تصریح کرد: وظیفه همه ما ادامه راه شهداست چراکه شهدا در همه مراحل کاری و زندگی شاهد اعمال ما هستند و روح شهدا در همه جا حضور دارد.
شیرزادی بیان داشت: همه ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا زنده بودن آنها را حس کنیم چراکه عقل و شعور ما باید در درک شهدا بالا برود.
وی ادامه داد: شهدا اساتید مربیان و معلمان ما هستند و تا زمانی که در مکتب شهدا باشیم بیمه می‌شویم و اگر از اهداف شهدا غفلت کنیم آن روز، روز شکست ما در برابر دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد: دشمن با ایجاد جو تنش درصدد ضربه زدن به روحیه اسلامی و انقلابی ملت ماست و هرچه در این راه حرکت می‌کند عزم و اراده ملت ایران به اسلام و انقلاب بیشتر می‌شود.
وی در پایان سخنانش بر شناخت هر چه بیشتر شهدا به مردم به ویژه جوانان تأکید و خاطرنشان کرد: جوانان امروز ما باید با بصیرت و شناخت در مسیر ولایت ‌فقیه و انقلاب حرکت کنند تا تمام اهداف و نقشه‌های شوم دشمن در برابر ملت ایران به شکست بیانجامد.
انتهای پیام/آ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول