اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 روز نخست سرشماری صورت گرفت؛

33 درصد زنجانی‌ها سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از سرشماری 33 درصد خانوارهای زنجانی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان خبر داد.

33 درصد زنجانی‌ها سرشماری شدند
مجید عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در طی 9 روز نخست سرشماری 103 هزار خانوار زنجانی شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه فرم سرشماری 91 هزار خانوار زنجانی تکمیل شده است، افزود: با توجه به این آمار 33 درصد خانوارهای استان زنجان سرشماری شده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تصریح کرد: در طی این 9 روز 374 هزار کیلومتر توسط ماموران سرشماری پیمایش صورت گرفته است.
وی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های بارز این سرشماری حمایت‌های استاندار زنجان از این سرشماری است که خوشبختانه تا کنون به نحو مطلوبی انجام شده است.
عسگری ادامه داد: 100 درصد خودروهای مورد نیاز طرح سرشماری در استان زنجان از طریق دستگاه‌های اجرایی تامین شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه در طول مدت اجرای سرشماری فضای رسانه‌ای مطلوبی برای این امر در نظر گرفته شده است، بیان داشت: سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، اطلاع رسانی از طریق مطبوعات و صدا و سیما نیز به نحو مطلوبی صورت گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی مختلفی از سوی صدا و سیما به همشهریان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های صدا و سیما با زبان آذری برای استفاده مطلوب مردم پخش می‌شود.
وی از برگزاری 2 هزار ساعت جلسات هماهنگی، پیگیری و کاری برای اجرای سرشماری در استان زنجان خبر داد و گفت: یک هزار و 300 نفر ساعت در آموزش‌های لازم  برای برگزاری مطلوب سرشماری شرکت کرده‌اند.
عسگری یادآور شد: تایید نهایی نقشه‌های استان زنجان از سوی مرکز آمار به استان ارائه شده و این نقشه‌ها در اختیار گروه‌های کاری قرار گرفته است.
وی بیان کرد: هماهنگی و همکاری تنگاتنگی بین ستاد سرشماری استان با مرکز آمار کشور وجود دارد، که تا کنون این ارتباط به طور مرتب برقرار شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه ماموران سرشماری در صف مقدم سرشماری قرار دارند، افزود: همکاری مردم با ماموران سرشماری در دریافت اطلاعات دقیق کمک شایانی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مشکلات اجرای طرح در استان احصا شده است، خاطرنشان کرد: این مشکلات با بررسی‌های لازم حل می‌شود.
عسگری گفت: با هماهنگی‌های انجام شده سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان زنجان در زمان تعیین شده به اتمام می‌رسد و احتمال تمدید زمان سرشماری وجود ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول