اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار پاکدشت:

ماموران سرشماری به رعایت ارزش‌های اسلامی توجه کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح نیازمند آمار دقیق است، گفت: ماموران سرشماری به رعایت ارزش‌های اسلامی توجه کنند.

ماموران سرشماری به رعایت ارزش‌های اسلامی توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز قربانعلی مقبلی در نشست اعضاء ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان پاکدشت در محل ستاد سرشماری این شهرستان با اشاره به اینکه برنامه ریزی نیازمند آمار و اطلاعات دقیق و درست است، گفت: در راستای پیشرفت و تعالی هر جامعه یکی از شاخص‌ها داشتن آمار و اطلاعات است، موفقیت برنامه‌ریزی‌ها وابسته به وجود آمار درست و دقیق است.
وی در ادامه کار مأموران سرشماری را بسیار مهم و حساس خواند و افزود: ماموران سرشماری با حساسیت و دقت و به عنوان یک تکلیف در امر مهم سرشماری و جمع آوری اطلاعات شرکت کنند و در این راستا سعی کنند با رعایت کامل امانت داری، صبر و حوصله و صعه صدر، تکریم و احترام، آرامش و گشاده رویی و رعایت کامل ارزش‌های اسلامی با پاسخگویان روبرو شوند. 
مقبلی تاکید کرد: سرشماری رکن اصلی و پایه ای نظام آماری کشور در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود که همه ما بابد همکاری و مساعدت با ستاد سرشماری و آماری به‌عمل آوریم.
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان از مردم خواست که نهایت همکاری را با ماموران سرشماری برای کاهش زمان پرکردن پرسشنامه‌های سرشماری داشته باشند.
در این نشست پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و برای برخی از مشکلات موجود تصمیمات لازم اتخاذ شد.
نشست اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان پاکدشت با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن پاکدشت در محل ستاد سرشماری واقع در کانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول