اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس پیشوا

خبرگزاری فارس: زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در شهرری به‌صدا درآمد.

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس پیشوا
به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، ساعتی پیش همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار در مدارس شهرستان پیشوا نواخته شد.
در مراسمی نمادین همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار با حضور بهنام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا به صورت نمادین در مدارس شهرستان پیشوا به صدا درآمد.
پس از نواخته شدن زنگ، دانش‌آموزان با فریاد «مرگ بر آمریکا» انزجار دیرینه ملت ایران را به دشمن قسم خورده خود، آمریکا نشان دادند. 
فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استبکار و تبریک ۱۳ آبان روز تجلی استکبار ستیزی ملت ایران، گفت: ۱۳ آبان روز تجلی اقتدار و عزت ملی است که یادآور سه واقعه تاریخی یعنی تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تبعید حضرت امام راحل در سال 42  است.
بهنام ستاری افزود: همان طور که ملت ایران چند‌ سال پس از تبعید امام خمینی در سال 43 حماسه 22 بهمن را آفرید، امروز نیز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب، عمق استکبار‌ستیزی ملت ایران به کشورهای منطقه و اروپا و آمریکا نیز نفوذ پیدا کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع دولت آمریکا اعتبار بین‌المللی خود را از دست داده و حتی در میان مردم خود نیز دیگر جایگاهی ندارد.
ستاری با اشاره به جنبش وال استریت خاطرنشان کرد: این جنبش نوعی برق گرفتگی در آمریکا ایجاد کرد تا به این بهانه جمهوری اسلامی ایران را متهم به اعمال تروریستی کنند.
فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: اوباما باید بداند اتحاد و دفاع، بخشی از ملت بزرگ ایران است و ملت ایران اهل ترور و خشونت کور نیست بلکه اهل دفاع و رزم مردانه است.
وی با اشاره به درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی و فناوری جهان تاکید کرد: استکبار جهانی از این درخشش و پیشرفت جوانان ایران در هراس است. 
ستاری در پایان تصریح کرد: دولت‌های مستکبر امروز حتی در میان مزدوران خود جایگاهی ندارند زیرا تمام این مزدوران مشاهده کردند که دولت آمریکا هنگامی که دید مهره‌هایش در کشورهای عربی سوخته هستند، آنها را دور انداخت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول