اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی در قرچک

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه استکبار جهانی در مدارس شهر قرچک نواخته شد.

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی در قرچک
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه استکبار جهانی در مدارس شهر قرچک نواخته شد.
همچنین در مراسم به‌صورت نمادین با حضور مدیر آموزش و پرورش قرچک و جمعی از مسئولان این بخش زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار در مدرسه حضرت زینب (س) قرچک به‌صدا در آمد.
دانش آموزان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل» و ... انزجار خود را از استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا و اسرائیل اعلام کردند. 
مدیر اداره آموزش و پرورش قرچک طی سخنانی در این مراسم گفت:‌ سلطه استکبار جهانی بر مردم مظلوم جهان به نقطه پایان خود رسیده و حرکت مردم آزادی خواه جهان به سمتی پیش خواهد رفت که آزادی و استقلال را برای همه آزادیخواهان جهان به ارمغان می‌آورد.
امیرشهاب معاف افزود:‌ انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل در بهمن 57 و پس از آن به تعبیر امام راحل انقلاب دوم مردم ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 زمینه تضعیف هر چه بیشتر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را رقم زد و این امر امروز به جایی رسیده که مردم آمریکا در مهمترین نقطه این کشور ، فریاد ضد استکباری سر می‌دهند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: قیام اسلام خواهی مردم مظلوم تونس، ‌لیبی و مصر نشان داد که استکبار جهانی هیچ پایگاهی در بین کشورهای اسلامی نداشته و محبوبیت آنها در بین کشورهای منطقه وجهان رو به کاهش است.
مدیر آموزش و پرورش قرچک عنوان کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است و گرچه این روز با شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان همراه بود اما با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در انقلاب اسلامی رقم خورد که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد فرمودند.
معاف یوم‌الله 13 آبان را نماد آزادیخواهی، عدالت جویی و حق‌طلبی دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی دانست و افزود: این رخداد کم‌نظیر تاریخی، وحدت مردم را در مقابله با استکبار جهانی تقویت می نماید. 
وی در ادامه از دانش‌آموزان آموزان خواست تا با شناخت کامل از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در منطقه و نیز کشور ایران اسلامی، در مبارزه همه جانبه به ایادی استکبار تلاش کنند. 
معاف را تداعی‌گر دلاوری و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز و دانشجوی ایرانی‌ دانست و تصریح کرد: 13 آبان همواره همچون نگینی در تاریخ پرحماسه این ملت و کشور می‌درخشد. 
مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی گفت: مسئله مبارزه با سرمایه‌داری و استکبار مسئله فطری است و همه انسان‌ها با استکبار و ثروت‌اندوزی مخالفند و این امر اقتضای فطرت انسان‌هاست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول