اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شهرری صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس شهرری

خبرگزاری فارس: زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در شهرری به‌صدا در آمد.

نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس شهرری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار در مدارس شهرری نواخته شد.
در مراسمی نمادین همزمان با سراسر کشور زنگ نفی سلطه و مبارزه با استکبار با حضور ذکریا یازرلو، معاون پرورشی و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش به صورت نمادین در مدرسه ابتدایی پسرانه پیمان ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرری به صدا درآمد.
پس از نواخته شدن زنگ، دانش آموزان با فریاد «مرگ بر آمریکا» انزجار دیرینه ملت ایران را به دشمن قسم خورده خود، آمریکا نشان دادند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در سیزدهم آبان ماه در برابر استکبار قدعلم کردند و اینک الگو و اسوه‌ای برای جوانان جنبش «وال استریت» شده‌اند تا آنان نیز «نه» گفتن و مقابله با استکبار را بیاموزند و گلایه‌های خود را از نظام سلطه سرمایه داری به صراحت ابراز کنند.
داوود عمو حیدری افزود: بزرگترین و مهمترین درس سیزدهم آبان مبارزه با استکبار جهانی بود که اینک هراس مبارزه با استکبار را از هر کوی و برزنی ربوده است و هیچکس در اقصی نقاط جهان از مبارزه با استکبار ترسی به دل راه نمی دهد و با عزمی جزم و اعتقادی عمیق مبارزه طلبی را بر می‌گزیند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان نماد مظلومیت ملتی است که در این روز فریاد حق طلبی سرداد، فریادی از عمق وجود که طنین و قوت آن به گوش جهانیان رسید و همه را به استکبار ستیزی فرا خواند.
عمو حیدری بیان داشت: مبارزه با استکبار اصل اساسی، وظیفه و تکلیف شرعی است و مهم نیست کدامین دولت و رژیم استکباری را نشانه می گیرد زیرا مبارزه با استکبار، مبارزه با تکبر و بی اعتنایی به ارزش‌های ملت‌هایی است که حقانیت، ارزش‌ها و اعتقادات خود را باور دارند و برای اثبات آن از هیچ تلاش و مبارزه‌ای حتی نثار جان خود مضایقه نکرده و نمی کنند و اجازه نمی دهند مستکبران بر اساس منافع طلبی و سودجویی در امور مملکتشان دخل و تصرف کنند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در پایان تصریح کرد: یوم‌الله 13 آبان ماه نماد اوج استعمارستیزی و پایداری جوانان، ملت و کشوری ‌است که تا قبل از آن هیچ ملت، دولت و کشوری از جمله شاه مخلوع ایران توان مقابله با استثمار و استکبار جهانی را نداشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول