اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل جدید اجرایی امر به معروف

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور از عزم جدی برای پایه‌گذاری امر به معروف و نهی از منکر در کشور خبر داد و گفت: دستورالعمل جدید اجرایی امر به معروف ابلاغ شد.

ابلاغ دستورالعمل جدید اجرایی امر به معروف
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام سید حسین امیری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی  این شهرستان بیان داشت: با فعال شدن مجدد پایه‌گذاری امر به معروف و نهی از منکر در کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها در اجرا فعال‌تر عمل خواهند کرد.
وی با اشاره به دستورالعمل جدید اجرایی این فریضه الهی ابراز داشت: کمبودها و نواقصی هم دارد ازجمله کمرنگ دیده شدن بحث دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در این دستورالعمل که معتقدم شاخه‌ای جداگانه برای دانشگاه‌ها و مدارس وجود داشته باشد.
امیری تصریح کرد: به‌عنوان امام جمعه آموزش و پرورش را در اولویت اول و دانشگاه‌ها را در اولویت دوم می‌دانم، زیرا اگر دانش‌آموزان از پایه درست بار بیایند و تربیت شوند، آینده کمتر مشکل داریم.
امام جمعه نور با اشاره به تاثیرپذیری فرهنگ‌های مختلف از هم ابراز داشت: الان در نور تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها از دانش‌آموزان بیشتر است و چون از محیط‌های مختلف آمدند تاثیرگذار برهم هستند که باید فکر اساسی و تدبیر درست کرد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نور تصریح کرد: این فریضه مهم اسلامی الهی باید از صرف اداری و تشریفاتی خارج شود و مردم نباید احساس کنند امر به معروف و نهی از منکر امری دولتی است.
وی گفت: مردم که دغدغه دارند و تاثیرگذارتر هستند باید وارد عمل شوند چون نیروهای مردمی از نظر وقت آزادتر و به فکر حرکت تاثیرگذار در جامعه هستند و گاهی خودجوش وارد می‌شوند که نتیجه آن بیشتر است.
امام جمعه نور بر آموزش نحوه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و آن را امری مهم و ضروری دانست و اذعان داشت: نباید طوری باشد که خود این کار مشکل‌ساز شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول