اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

رسانه‌ها در نهادینه‌کردن امر به معروف در جامعه تاثیرگذارند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در نهادینه کردن فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه دارند.

رسانه‌ها در نهادینه‌کردن امر به معروف در جامعه تاثیرگذارند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب لکزایی صبح امروز در جلسه شورای معاونان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: رسانه‌ها با توجه به اینکه تمام اقشار جامعه از آنها بهره می‌برند، می‌توانند یک بازوی قدرتمند برای ستاد احیاء در نهادینه کردن و شناساندن امر به معروف و نهی از منکر باشند و ستادهای احیاء را به اهداف خود نزدیک کنند.
وی افزود: ستادهای احیاء نیز باید تعامل خوبی با رسانه‌ها در زمینه انعکاس اخبار و فعالیت‌های خود داشته باشند و سعی کنند از رسانه‌ها در زمینه فرهنگ سازی و نهادینه کردن این فریضتین در سطح جامعه بهره ببرند.
جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ستادهای احیاء در سطح استان تاکنون فعالیت‌های بسیاری در زمینه فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در حوزه استحفاظی خود انجام داده‌اند اما متاسفانه این فعالیت‌ها، انعکاس خوبی نداشته و این امر تعامل بیشتر با رسانه‌ها را می‌طلبد.
در این مراسم معاونان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول