اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

وهابیت علیه امامت و ولایت فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: وهابیت علیه امامت و ولایت فعالیت می‌کند.

وهابیت علیه امامت و ولایت فعالیت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در آیین نماز وحدت بخش جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و حاضرین به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوی الهی یعنی انجام واجبات و دوری از منکرات و محرمات که خداوند متعال به خاطر مفاسدش ما را از انجام آن نهی فرموده است.
وی با تسلیت به مناسبت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت افزود: لقب آن امام بزرگوار "باقرالعلوم" به معنای شکافنده علوم و دانش‌ها بود و امام محمد باقر (ع) با علم و دانش خود می‌توانست به تمامی سوال‌ها و مسائل پاسخ گوید.
رضایی ابراز داشت: افتخار ما مسلمانان و شیعیان حب و علاقه‌مندی به ائمه معصومین (ع) است و باید بدانیم که ایشان از تمامی احوال و حالات محبان و علاقمندان خود آگاه‌اند و هیچ چیزی از احوال محبان بر ائمه اطهار (ع) پوشیده نیست.
این مسئول در همین راستا ابراز داشت: امروز امام عصر (عج) بر تمام رفتار و اعمال ما ناظر است بر هرچه می‌گوییم و انجام می‌دهیم آگاهی دارد و ما باید تمامی قدم‌ها و رفتار خود را در راستای خیر و نیکی بکار گیریم و از دوستداران و محبان ائمه معصومین (ع) باشیم.
خطیب جمعه آبپخش خاطرنشان ساخت: 13 آبان‌ماه در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و افتخارآفرینی‌های امت اسلامی دربردارنده و بیانگر افتخارات امت اسلامی است.
رضایی با اشاره به سالروز تبعید معمار کبیر انقلاب در این روز،‌ اضافه کرد: در سال 1343 پس از سخنرانی مشهور امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون، رژیم منحوس پهلوی خواست با تبعید آن بزرگوار رابطه مردم و ایشان را منقطع سازد، ولی در نظام اسلامی رابطه امام و امت رابطه‌ای قلبی است و با ایجاد جدایی نمی‌توان آنرا قطع کرد.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: با تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه ریشه‌های انقلاب اسلامی بیشتر در قلب مردم ریشه دوانید و با گذشت هر سال از تبعید امام شاهد پیوستن عده‌ زیادی از اقشار مختلف به انقلاب اسلامی ایران بوده‌ایم.
رضایی عنوان داشت: رهبر فقید انقلاب در سال‌های تبعید با امت انقلابی ایران در ارتباط بودند و امت اسلامی با هدایت، ارشاد و راهنمایی‌های عالمانه امام خمینی (ره) به پیروزی دست یافتند.
وی با اشاره به روز دانش‌آموز که یکی از مناسبت‌های این روز است، بیان داشت: در این روز دانش‌آموزان زیادی در راهپیمایی علیه رژیم منحوس گذشته به خاک و خون کشیده شده و شهید شدند و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این روز، آنرا روز دانش‌آموز نامیده‌اند.
رضایی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد دهه ولایت تاکید کرد و اظهار داشت: امروزه وهابیت تلاش بر انجام فعالیت‌هایی علیه امامت و ولایت دارد و باید با برگزاری هرچه باشکوه‌‌تر این اعیاد ارادت خود به ائمه معصومین را اعلام کرده و مشت محکمی به وهابیت نشان دهیم.
وی افزود: همانگونه که در هفته گذشته نیز مرتبا اعلام کرده‌ام از مردم می‌خواهیم با قرار دادن آمار و اطلاعات دقیق در اختیار مامورین اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن زمینه پیشرفت و توسعه آبپخش عزیز را فراهم سازند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول