اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

تنوع در تولید راه به‌روزرسانی صنعت نان است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: تنوع در تولید نان یکی از راه‌های به‌روزرسانی این صنعت در کشور است.

تنوع در تولید راه به‌روزرسانی صنعت نان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در جلسه کانون هماهنگی دانش و صنعت نان‌های صنعتی با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گام مهمی در راستای مدیریت منابع و تغییر الگوی مصرف خانواده‌ها بود که بر اساس آمارها پس از اجرای این قانون 20 درصد در مصرف نان صرفه‌جویی شده است.
وی با تاکید بر تنظیم تولید و مصرف نان، تصریح کرد: در چند سال اخیر با همت کشاورزان، مسئولان و برنامه‌ریزی مناسب بستر تولید از روستاها شکل گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی کانون هماهنگی دانش و صنعت نان‌های صنعتی را تشکلی مهم در زمینه افزایش کیفی نان و فرهنگ‌سازی استفاده درست از آن دانست و اظهار داشت: حضور کارشناسان متخصص و برنامه‌های مدون و علمی این کانون نویددهنده بهبود وضعیت مصرف نان در کشور است.
وی افزود: وجود تشکل‌های علمی و عملی در کشور می‌تواند شفاف‌کننده قسمت های تاریک در بخش‌های مختلف باشد که این امر حمایت مسئولان از این تشکل‌ها را می‌طلبد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی افزود: استفاده از توان بالای متخصصان در تمام زمینه‌ها در خراسان رضوی می‌توان به ترسیم فضای جدید اقتصادی و اجتماعی در بخش تولید و مصرف نان منجر شود.
وی با بیان اینکه توجه به سلامت و امنیت غذایی در تولید نان، همپای فرهنگ‌سازی به منظور کاهش ضایعات نان باید مدنظر مسئولان مربوطه قرار گیرد، افزود: 34 درصد انرژی متابولیکی افراد خانواده در ایران از مصرف غلات تامین می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول