اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر گیان:

انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را درهم شکسته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر گیان گفت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه آمریکا و غرب را درهم شکسته است.

انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را درهم شکسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حمید افتخاری ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی پوینده و پیشگام نهاوند اظهار داشت: اگر ایمان، وحدت و دلسوزی در بین مردم و مسئولان باشد نتیجه آن پیروزی و سربلندی است که این مهم‌ترین علت بقا و پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی به شرایط حساس منطقه و جهان هم زمان با بیداری اسلامی در کشورهای عربی اشاره کرد و افزود: در این شرایط حساس و خطیر بزرگان و مسئولان قیام‌های مردمی در منطقه باید با هوشیاری بالا اجازه ندهند که مسیر حرکت انقلاب و قیامشان که با خون هزاران نفر به این مرحله رسیده به نفع دشمنان اسلام منحرف شود زیرا هم‌اینک دشمنان در  لباس میش فرو رفته‌ا‌ند و به دنبال چپاول ثروت و منابع ملی کشورهای عربی افتاده‌اند و می‌خواهند از این موقعیت حساس در این مسیر پرتلاطم انحراف ایجاد کنند.
امام جمعه شهر گیان ایجاد ارتباط سازنده و دلسوزانه مسئولان کشورمان با مردم مسلمان منطقه را با هدف ایجاد آرامش و اطمینان خاطر آنها ضروری دانست و به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به لیبی اشاره کرد و بیان داشت: جوانان و مردم داغ‌دیده این کشورها تشنه ارتباط با ایران اسلامی هستند زیرا به خوبی می‌دانند که کشوری که در رأس آن ولایت‌فقیه قرار دارد در ایجاد ارتباط هدفی جز کمک به آرامش و امنیت آنها ندارد.
وی به قیام مردم در قلب آمریکا و اروپا نیز هم زمان با بیداری اسلامی در کشورهای عربی اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه داعیه‌داران حقوق بشر و آزادی بیان، مردم و جوانان بیداری را که برای احقاق حقوقشان علیه سرمایه‌داران غاصب قیام کرده‌اند را به خاک و خون می‌کشند و یا بازداشت می‌کنند.
افتخاری گفت: در هر حال بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت‌ها و مردم مسلمان منطقه و جهان نمی‌گذارد که زورگویان به راحتی به اهداف پلیدشان برسند.
وی در پایان با اشاره به اینکه امید دیگر کشورها به سمت ایران اسلامی است، اظهار کرد: همین امر سبب شده تا دشمنان کشورمان هر روز و هر ساعت نسبت به ایران اسلامی کینه‌توزتر و عصبانی‌تر شوند اما مطمئناً راه به جایی نمی‌برند زیرا مردم بیدار شده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول