اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

بیداری اسلامی نشان از حقانیت 13 آبان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل گفت: بیداری اسلامی نشان از حقانیت 13 آبان دارد.

بیداری اسلامی نشان از حقانیت 13 آبان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی در مراسم گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در سپاه ناحیه اردل، اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
وی افزود: مردم در این روز با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان به استکبار جهانی و امپریالیسم غرب نشان می‏دهند مردم ایران هیچ‌گاه از آرمان‎‌های خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد.
خسروی حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی را  پیام 13 آبان برشمرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای جانشین و وصی حضرت امام (ره) رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و تمام ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فراگرفته است.
فرماندار اردل خاطرنشان کرد: 13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی هر چند قدرتمند ایستاد.
به گفته وی ایستادگی و مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از علل توجه بیش از بیش به برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان است.
خسروی تصریح کرد: بیداری مردم در نقاط مختلف جهان و به ویژه در اروپا و آمریکا علیه نظام‌های سرمایه‌داری می‌طلبد تا با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع راهپیمایی 13 آبان سال جاری دشمن‌شکن‌تر برگزار شود.
وی با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی با آغاز تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی نسبت به نظام یادآور شد: باید توطئه‌های دشمنان با برگزاری راهپیمایی در روزهای 13 آبان خنثی شود.
وی با اشاره به اینکه این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: دشمنان نظام اسلامی حساسیت ویژه‌ای نسبت به راهپیمایی 13 آبان ملت ایران داشته و دارند و هرچه توجه جهانیان نسبت به این راهپیمایی بیشتر شود، حساسیت مردم برای حضور پررنگ و گسترده در این راهپیمایی بیش از گذشته افزایش خواهد یافت.
خسروی با بیان اینکه امسال نیز مردم فهم ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته حضور حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت، یادآور شد: مردم با مشارکت در راهپیمایی 13 آبان امسال یکبار دیگر بر عزم راسخ خود برای مبارزه با استکبار جهانی تأکید خواهند کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول