اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابلسر:

30 درصد مدارس بابلسر تخریبی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بابلسر با اشاره به اینکه 30 درصد مدارس بابلسر تخریبی است، گفت: در حال حاضر 40 درصد مدارس بابلسر مورد بازسازی قرار گرفت.

30 درصد مدارس بابلسر تخریبی است
ولی‌الله نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که امسال در دستور کار آموزش و پرورش بابلسر قرار گرفت تک‌شیفته کردن مدارس بوده که در این راستا حدود 16 مدرسه در بابلسر تک شیفت شده است.
وی با اشاره به اینکه با بررسی جنبه‌های مختلف نسبت به تک‌شیفته شدن مدارس در بابلسر اقدام شده، افزود: یکی از مزایای اجرای این طرح جداسازی مدارس از حضور دبیران مرد بوده که در بسیاری از مدارس بابلسر طرح جداسازی انجام شده، اما به دلیل کمبود معلم زن باید به تدریج حضور معلمان مرد را به صفر برسانیم.
نعمتی به موفقیت‌های آموزش و پرورش بابلسر اشاره و تصریح کرد: کسب رتبه برتر پروژه مهر آموزش و پرورش بابلسر در دو محور، کسب رتبه برتر آموزش و پرورش بابلسر در ارزیابی عملکردی در سطح مازندران، افزایش 100 درصدی کسب رتبه‌های زیر یک هزار دانشگاه‌ها و موفقیت 26 نفر در رشته‌های مختلف زیر یک هزار، کسب رتبه نخست در اسکان مسافران و کسب رتبه برتر در اجرای طرح هجرت 3 از جمله این موفقیت‌ها است.
مدیر آموزش و پرورش بابلسر بیان داشت: حدود 30 درصد مدارس بابلسر تخریبی است که این آمار در روستاها حدود 50 درصد بوده و در حال حاضر نیز حدود 40 درصد مدارس مورد بازسازی قرار گرفت.
نعمتی کمبود بودجه در پرداخت قبوض آب، برق و گاز را یکی از مشکلات اصلی مدارس آموزش و پرورش بابلسر برشمرد و افزود: در حال حاضر آب و برق دو مدرسه بابلسر به دلیل بدهی قطع شده که رفع این مشکل نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.
وی مشکل نوار مرزی را یکی از دیگر مشکلات اساسی آموزش و پرورش بابلسر بیان کرد و یادآور شد: بر اساس مصوبه مجلس بحث نوار مرزی در دهستان‌های زیر 12 هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود که به خاطر حقوق و مزایای زیاد بیشتر معلمان تمایل دارند به مناطق مرزی روند و به همین دلیل مدارس خاص ما از وجود معلمان بی‌بهره مانده است.
نعمتی در پایان اذعان داشت: انتظار داریم کل مناطق ساحلی مازندران را مناطق مرزی حساب کنند تا مشکل خاصی نباشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول