اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا:

تویسرکان به نیروی انسانی متخصص نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی گفت: شهرستان تویسرکان به نیروی انسانی متخصص و توانمند در راستای بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های موجود نیاز دارد.

تویسرکان به نیروی انسانی متخصص نیاز دارد
سید مرتضی هزاوه‌ای در حاشیه برگزاری دومین سالگرد تأسیس دانشکده فنی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چهار محور کلیدی استفاده بهینه از زمان برای یادگیری، تهذیب، کسب آگاهی‌های سیاسی اجتماعی و ورزش شاخصه‌های پیشرفت در راستای احراز اهداف متعالی در حوزه تحصیل علم به شمار ‌می‌روند.
وی افزود: هدف غایی خیر دانشکده فنی تویسرکان در نگاه نخست خوب درس خواندن و شکوفایی خلاقیت و نبوغ نسل جوان و پویا در راستای موفقیت و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان است.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا یکی از ابزارهای پیشرفت دانش‌پژوه را آگاهی بودن از اوضاع و وضعیت در حوزه‌های سیاسی اجتماعی کشور و جهان برشمرد و تأکید کرد: آگاه بودن به اخبار روزانه در گستره جهانی با توجه به رشد فناوری و علوم نوین به عنوان یکی از نیازهای زندگی در دنیایی معاصر برای رشد در همه عرصه‌ها لازم و ضروری است.
وی زیور علم را اخلاق خواند و ادامه داد: تربیت نفس و تهذیب اخلاق در ارتقای فضایل اخلاقی و توسعه علوم به منظور کیفی‌سازی دانش، علم‌آموزان در زمینه‌های گوناگون تأثیرگذاری بالایی خواهد داشت.
هزاوه‌ای با استناد به سخنان امام در حوزه تحصیل؛ وظیفه اصلی امروز جوان و نوجوان در مراکز آموزشی را توجه به امر دانش‌پژوهی برشمرد و اذعان کرد: پیشرفت، عزت و سربلندی انسانیت انسان‌ها در سایه دانایی‌محوری و ارتقای این مهم در بین دیگر اقشار جامعه محقق خواهد شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: تویسرکان با دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه فراوان در راستای بهره‌وری درست و کیفی‌سازی به نیروی انسانی متخصص نیاز دارد. 
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پایان اقدام حاج ناصر بحری اصفهانی خیر نیک‌اندیش در ساخت دانشکده فنی را کمکی بی‌بدیل در حوزه آموزش تویسرکان خواند و از این حرکت مانا و ترویج دهنده دانایی تقدیر کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول