اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی در پارس جنوبی / توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: نگهداشت نیروی انسانی در پارس جنوبی امری ضروری است.

لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی در پارس جنوبی / توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد قلعه‌بانی عصر امروز در بازدید از میزگردهای ویژه مصاحبه‌های فنی و تخصصی آزمون ورودی شرکت ملی نفت ایران در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت کشور است و وزارت نفت تلاشی بسیار زیاد برای توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی دارد.
وی در ادامه با اشاره به کیفیت و روند انجام مصاحبه‌های فنی و تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در رشته‌های مختلف تحصیلی و شغلی افزود: میزان اطلاعات پذیرفته‌شدگان خوب است و امیدوار هستیم شاهد رشد بیش از پیش صنعت نفت باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: میزان آگاهی منابع انسانی از حوزه‌های مختلف عملیاتی که قرار است در آن منطقه به صنعت نفت خدمت کنند، در توسعه این صنعت عظیم اثرگذار است.
قلعه‌بانی تصریح کرد: حفظ، صیانت و توسعه منابع انسانی در واقع محوری‌ترین فعالیت‌های صنعت نفت است و  صنعت نفت باید با برنامه‌ریزی در حوزه منابع انسانی، سازمان خود را برای جهش‌های بلندمدت و استراتژیک و حفظ و جایگاه عملیاتی خود تقویت کند.
معاون وزیر نفت اضافه کرد: آینده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گرو تلاش و همت نیروهای متعهد، کیفی و مجهز به دانش فنی و تخصصی است و برای توسعه و بهبود کیفی و همچنین نگهداشت نیروی انسانی در این منطقه باید بیش از پیش تلاش کنیم.
قلعه‌بانی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران مستقر در پارس جنوبی هستیم و این امر موجبات موفقیت و پیشرفت را فراهم می‌کند.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی نیز اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری در هشتم فروردین امسال موجبات افزایش انگیزه کارکنان و مدیران شده و اقدامات بسیار ارزشمندی در نیمه نخست امسال در حوزه پارس جنوبی انجام شده است.
سید پیروز موسوی عنوان داشت: نیروی انسانی قوی موجب پیشرفت بیشتر می‌شود و تلاش خود را برای افزایش کارایی نیروی انسانی موجود و جذب نیروهای متخصص و کاربلد به کار بسته‌ایم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول