اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

دانش‌آموزان امروز مکمل راه دانش‌آموزان دیروز هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: دانش‌آموزان امروز انقلاب، تکمیل کننده راه دانش‌آموزان دیروز نظام هستند و باید از راه و روش دانش‌آموزان شهید دوران انقلاب درس بگیرند.

دانش‌آموزان امروز مکمل راه دانش‌آموزان دیروز هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی این هفته شهرستان گلپایگان اظهار داشت: عوامل مهمی در رفتار انسان تأثیر دارد که منجر می‌شود افراد به کارهای خیر و یا کارهای شر کشیده شوند.
وی افزود: سه عامل کلیدی رفتارهای انسان را رقم می‌زند که عبارتند از تصمیم و اراده انسان‌ها، وراثت و محیطی که انسان در آن قرار می‌گیرد و هر کدام از این عوامل ما را به سمت خوبی‌ها و بدی‌ها سوق می‌دهد و هدایت می‌کند.  
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان افزود: برخی از انسان‌ها فرافکنی می‌کنند و زیر بار گناهی که انجام داده‌اند نمی‌روند و دیگران را در گناه خود شریک می‌دانند.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های دینی چه بسا کسانی هستند که می‌خواهند کار اشتباه خود را بر گردن دیگران بیندازند اما خود عاقبت به سرنوشت خود گرفتار می‌شوند.
وی همچنین به روز 13 آبان و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست پیروان خط امام (ره) اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان باید از راه و روش دانش‌آموزان شهید دوران انقلاب درس بگیرند و راه آنان را ادامه دهند.
اسماعیلی تاکید کرد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمین است که ابراهیم خلیل‌الله و اسماعیل ذبیح‌الله مورد آزمایش بزرگ الهی قرار گرفتند و در این آزمون دست رد بر سینه شیطان زدند.
وی تصریح کرد: در عید قربان مرسوم است که سنت ابراهیمی باید انجام شود و افرادی که می‌توانند باید به کسانی که مستمند و بی‌بضاعت هستند، قربانی بدهند.
اسماعیلی همچنین به آمادگی کمیته امداد حضرت امام (ره) برای جمع‌آوری نذورات اشاره کرد و بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) در شهرستان این آمادگی را دارد که نذورات و قربانی‌های دریافتی را جمع‌آوری کند و به دست مستمندان برساند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان ادامه داد: 6 هزار و 500 نفر در کمیته امداد امام (ره) شهرستان گلپایگان زیر پوشش هستند و 3 هزار و 900 نفر هم از کار افتادگی و بیماری دارند و بیش از 5هزار نفر هم افرادی هستند که نیازمند به کمک هستند و کمیته امداد نمی‌تواند آنها را زیر پوشش خود قرار دهد.
وی گفت: کمیته امداد مزین به نام حضرت امام (ره) است بنابراین افرادی که این توانمندی را دارند، باید به این کمیته کمک کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول