اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

ولایت‏مداری از درس‏های 13 آبان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دشمن‏شناسی، وحدت و ولایت‏مداری از درس‏های 13 آبان است.

ولایت‏مداری از درس‏های 13 آبان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در سخنرانی خود پیش از خطبه‏های نماز جمعه ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه، روز دانش‎‏آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: از تمام دانش‏آموزان، مسئولان، روحانیان و تمام شهروندانی که امروز در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت کردند و حماسه‏ای دیگر آفریدند، تقدیر می‏کنم.
وی اضافه کرد: همچنین از دستگاه‏هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‏ها و ... که امروز زمینه و شرایط برگزاری راهپیمایی را در شهرستان فیروزکوه فراهم کردند، تشکر می‏کنم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه 13 آبان ماه یادآور سه حادثه مهم است، ادامه داد: یکی از آنها سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 به خاطر ایراد سخنرانی در مورد اعطای امتیاز کاپیتولاسیون به آمریکا است.
افشارنادری تصریح کرد: همچنین از مناسبت‏های دیگر این روز، سالروز کشتار دانش‏آموزان در دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام است.
وی تاکید کرد: وجه اشتراک این سه مناسبت 13 آبان ماه، حضور آمریکا در این مناسبت‏ها است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: امام خمینی (ره) با سخنرانی خود سبب شد که آمریکای جنایتکار تحمل این افشاگری را نداشته باشد و به تبعید امام خمینی (ره) اقدام کند.
افشارنادری ادامه داد: همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سبب شد که بسیاری از ماموران آمریکایی از کشور خارج شوند.
وی گفت: مقابله آمریکا با انقلاب اسلامی و مبارزه مردم با استکبار از ابتدای انقلاب مشاهده شده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، مقابله با انرژی هسته‏ای، جنگ روانی و فتنه 88، آمریکا نقش اساسی ایفا کرده است و تمام این تلاش‏ها را انجام داد تا بتواند دوباره امتیازات خود را در ایران احیا کند.
افشارنادری افزود: در جنگ تحمیلی، مبارزه با تحریم‏ها و ... مبارزه مردم با استکبار جهانی را شاهد بودیم که همه این‏ها بیانگر روحیه مبارزه‏طلبی مردم ایران اسلامی است و این فرآیند مقابله با استکبار همچنان ادامه دارد.
وی تاکید کرد: اخیرا دشمنان در عرصه بین‏المللی ایران را به تروریسم و نقض کننده حقوق بشر متهم کرده‏اند.  
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: اگر آمریکا اعلام می‏کند که ما از فتنه سبز دفاع می‏کنیم این نشانه عجز، ناتوانی و استیصال آنهاست.
افشارنادری ادامه داد: دشمنان درصدد هستند که کانون امنیت و قدرت یعنی ایران را با چالش روبه‏رو کنند.
وی با بیان اینکه درس 13 آبان این است که استکبار را بشناسیم، اضافه کرد: دشمن‏شناسی، وحدت و ولایت‏مداری از دیگر درس‏های 13 آبان است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با توجه به فرموده امام خمینی (ره) گفت: تا زمانی که وحدت داشته باشیم و از ولایت فقیه تبعیت کنیم، دشمن هیچ غلطی نمی‏تواند بکند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول