اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ویژگی راهپیمایی امسال حضور دانش‌آموزان به همراه اولیاست

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ویژگی راهپیمایی امسال حضور دانش‌آموزان به همراه اولیا در این حرکت بزرگ است.

ویژگی راهپیمایی امسال حضور دانش‌آموزان به همراه اولیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راهپیمایی امسال همچون سال‌های گذشته با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و اولیای آنها مواجه شده است.
وی بیان کرد: دانش‌آموزان از همان لحظه‌های آغازین راهپیمایی در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حضور پرشکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی یادآور شد: دانش‌آموزان با حضور پرشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کرده و نشان دادند که هرگز از پشتیبانی نظام و انقلاب دست بر نمی‌دارند.
وی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد 13 آبان برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان قدرت انقلاب اسلامی و آگاهی مردم ایران و دانش‌آموزان را اثبات کرد.
نظری با بیان اینکه روز سیزدهم آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی است، اضافه کرد: کشتار دانش‌آموزان به دست نیروهای شاه، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام خمینی (ره) سه حادثه مهمی هستند که موجب بیشتر شدن اهمیت روز 13 آبان در تاریخ ملت ایران شده است.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان ادامه داد: این اقدام یکی از اقداماتی بود که آگاهی و پیروی دانشجویان از امام را به همگان ثابت کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی توسط آنها ابهت پوشالی امریکا را در هم شکسته و نشان داد که ملت ایران هراسی از استکبار جهانی ندارد.
وی به حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب توسط دانش‌آموزان و نوجوانان تاکید کرد و اضافه کرد: مبارزه با استکبار جهانی و اعلام نفرت از آمریکا از پیام‌های مهم 13 آبان است.
نظری با اشاره به برخی از اقدامات آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه تشویق دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ها برای حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی به همراه اولیا از قبل صورت گرفته بود.
وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته دانش‌آموزان به اجرای سرود همگانی می‌پردازند، یادآور شد: همچنین حضور دانش‌آموزان با لباس‌های یکسان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای راهپیمایی امسال در نظر گرفته شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از اهمیت‌های حضور در راهپیمایی افزود: حضور در راهپیمایی یکی از موضوعاتی است که موجب به رخ کشیدن قدرت ایران اسلامی به کشورهای مستکبر می‌شود.
نظری با اشاره به حضور باشکوه مسئولان استان به همراه دانش‌آموزان در راهپیمایی اضافه کرد: حضور مسئولان به همراه دانش‌آموزان در مراسم‌های این چنین کمک شایانی به حضور پرشکوه‌تر دانش‌‌آموزان در راهپیمایی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه روز سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد راهپیمایی امسال حضور دانش‌آموزان به همراه اولیایشان است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول