اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان پیام نور نیکشهر طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

13 آبان ماهیت زمامداران خارجی را آشکار کرد

خبرگزاری فارس: اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور نیکشهر در بیانیه‌ای اعلام کردند: 13 آبان تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان، ماهیت پنهان زمامداران خارجی را عریان کرد.

13 آبان ماهیت زمامداران خارجی را آشکار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، در این بیانیه آمده است: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است دقیقاً به همین دلیل یک سال پس از شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه و درست در سالروز 13 آبان 58 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.
این بیانیه می‌افزاید: در این روز به یک باره به حیات سیاسی مملو از خیانت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائماً به فتنه‌انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود، تعطیل شد.
این بیانیه حاکی است: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در زمینه عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوست.
13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد. 13 آبان زادروز انقلابی بزرگ‌تر سالگشت تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش‌آموز است هر یک از این مناسبت‌ها خود کافی است که نظر ما را به خود برگرداند و دیده‌ها را خیره کند.
روز دانش‌آموز است زیرا 21 سال پیش در چنین روزی دانش‌آموزان انقلابی توانستند گوهر دانش و آموزندگی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه برویند. راه مدرسه تا خیابان را چنان پیمودند که رزمندگان بی‌باک جبهه‌ها را در می‌نوردیدند و در برابر آهنگ‌های آتشبار ستم چنان صف‌آرایی کردند که کو‌ه‌ها بر فراز دشت‌های تفتیده کویری آشیانه فساد و لانه جاسوسان را 13 آبان از هم گسیخت، 20 سال پیش دانشگاهیان دین باور به پیروی از امام نور، دیواره‌های نفاق و خیانت را فرو ریختند و شمعی فروزان‌تر از شمع نخست در میانه جنگ و کارزار افروختند.
13 آبان شاهد وداع است با امام خود برای سالیانی چند بود آن روز را 13 آن به خخوبی در یاد دارد. خادمان بی‌مزد و منت بیگانگان به گرد خانه‌ای جمع آمدند که آشناترین نام را برای دلسوختگان اسلامی داشت و شیداترین نغمه‌ها را در گوش انسان‌های مؤمن زمزمه کرده بود. امام خمینی (ره) را در ازدحام آهن و پولاد تا بیرون از مرزهای جغرافیای ایران دور کردند اما مرام و نام امام خمینی (ره) را برای همیشه در دل مرد و زن و مسلمان ایرانی جاودانه کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول