اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

13 آبان هیمنه آمریکا را در جهان شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: 13 آبان موجب شکست هیمنه آمریکا در جهان شد.

13 آبان هیمنه آمریکا را در جهان شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر ‌در جمع کارکنان سپاه این شهرستان، با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، اظهار داشت:  13آبان فرصتی برای روشنگری نسل نوجوان با فرهنگ استکبارستیزی است، تا جوانان در هر سنگری به دفاع از ایران بپردازند.
وی با اشاره به اهداف راهپیمایی 13 آبان، گفت: آشنا کردن نسل نوجوان با توطئه‌های استکبار در گذشته و آینده همچنین تبیین نقش دانش‌آموزان در روند پیروزی انقلاب از دیگر اهداف یوم‌الله 13 آبان است.
پوراکبر با بیان حضور مقتدرانه دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی در راهپیمایی روز 13 آبان، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده تداوم مبارزه ملت با استکبار جهانی بوده و وظیفه تمام مردم است تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعت دوباره داشته باشند.
امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه 13 آبان بیانگر سه رخداد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: سه رخداد تبعید امام راحل در سال 1343، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام به قدری عظیم و مهم بود که حضرت امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.
وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط اما نشانگر بالا بودن بینش سیاسی و تفکر ناب اسلامی آنان بوده است و همین امر سبب شده تا جنبش‌های دانشجویی در طول تاریخ انقلاب تاثیرگذار باشند.
پوراکبر تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حیثیت جهانی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی رژیم شاه، زیر سؤال رفت به همین دلیل، تحرکات دامنه‌داری را بر ضد جمهوری اسلامی انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با ادامه دخالت‌های آمریکا در امور داخلی و خارجی و نیز پناه دادن به شاه و خانواده‌اش، امام راحل در راستای دفع توطئه‌های شیطان بزرگ در سخنرانی‌های خویش درباره اعمال ضداسلامی آمریکا خطاب بسیار تندی را ایراد کرده و پس مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را پایمردی علیه آمریکا فراخواند.
پوراکبر  اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار فارسان چون سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهند کرد زیرا حضور در این روز بزرگ به‌ معنای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول