اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

13 آبان روز نفی سلطه بیگانگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان روز نفی سلطه بیگانگان است.

13 آبان روز نفی سلطه بیگانگان است
 حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 13 آبان در طول تاریخ نقش بسزایی داشته است، اظهار داشت: وقتی که آمریکایی‌ها فهمیدند فرهنگ مردم ایران محکم و مستحکم است و مردم با مصونیت قضایی مستشاران آمریکا را شکستند.
وی افزود: عدالت و قضاوت به صورت عادلانه برای تمام بشریت باید اجرا شود، به ویژه برای کسانی که از سایر کشورها به ایران می‌آیند و با این روحیه که هر جسارتی به مردم ایران می‌توانند انجام دهند.
ذاکر با بیان اینکه مردم ایران ضمن اینکه روحیه عدالت پروری دارند روحیه قضاوت با عدالت نیز دارند، افزود: مردم ایران در سایه داشتن روحیه استکبارستیزی نه استکبارپذیری و عدالت پروری همراه با قضاوت عادلانه  توانستند این روز را به پشتیبانی امام راحل در تاریخ ایران اسلامی به ثبت برسانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: به نظر من این امر سبب شده که انقلاب اسلامی روز به روز پا بگیرد و زمینه پیروزی انقلاب در سال 57 فراهم شود.
ذاکر افزود: دشمن می‌خواهد استقلال سیاسی و استقلال قضائی ما را بگیرند اما ملت ایران در روز 13 آبان ثابت کردند قدرت برای تکریم است نه برای تحقیر و زمانی که دشمن می‌خواست ایران را تحقیر و تضعیف کند ملت ایران از استقلال خود دفاع کردند.
وی اضافه کرد: 13 آبان روز انکار دشمن، روز نفی سلطه بیگانگان و روز نشاط استقلال کشور است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول