اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط هیئت داوران صورت گرفت؛

معرفی آثار منطقه شش به جشنواره تئاتر فجر

خبرگزاری فارس: هیئت داوران جشنواره بیست و سوم تئاتر منطقه شش کشور 2 اثر را برای حضور در سی امین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر به دبیرخانه این جشنواره معرفی کرد.

معرفی آثار منطقه شش به جشنواره تئاتر فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هیئت داوران جشنواره بیست و سوم تئاتر منطقه شش کشور متشکل از فریندخت زاهدی، محمود پاک نیت و جلیل فرجاد در بخش اعلام آثار راه‌یافته به جشنواره فجر اعلام داشت: طبق آرا هیئت داوران این جشنواره، نمایش‌های "چاقوی دم کرده شب‌" از یاسوج و "نمایش اعترافاتی درباره زنان" از سیستان و بلوچستان با اهدا تندیس جشنواره دیپلم افتخار به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌‌شوند.
هیئت داوران اعلام کرد: نمایش‌های دیگری با توجه به قابلیت‌های ارزنده موجود در آنان مورد توجه خاص قرار گرفته و طبق تصمیم هیئت داوران به جشنواره تئاتر مقاومت و همچنین بخش چشم‌انداز تئاتر فجر پیشنهاد خواهد شد.
همچنین نمایش‌های "آخرین نامه" از استان یزد و "پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر" از استان خوزستان به دلیل موضوع و محتوای مناسب و حمایت‌های معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره مقاومت معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول