اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باقرشهر:

صدای فروپاشی آمریکا به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه باقرشهر با اشاره به اتفاقاتی که در جهان در حال رخ دادن است گفت: صدای فروپاشی آمریکا به گوش می‌رسد.

صدای فروپاشی آمریکا به گوش می‌رسد
حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان ماه نماد اوج استعمارستیزی و پایداری جوانان، ملت و کشوری ‌است که تا قبل از آن هیچ ملت، دولت و کشوری از جمله شاه مخلوع ایران توان مقابله با استثمار و استکبار جهانی را نداشت.
امام جمعه باقرشهر افزود: بزرگترین و مهمترین درس سیزدهم آبان مبارزه با استکبار جهانی بود که اینک هراس مبارزه با استکبار را از هر کوی و برزنی ربوده است و هیچکس در اقصی نقاط جهان از مبارزه با استکبار ترسی به دل راه نمی‌دهد و با عزمی جزم و اعتقادی عمیق مبارزه طلبی را بر می‌گزیند.
وی بیان کرد: مبارزه با استکبار اصل اساسی، وظیفه و تکلیف شرعی است و مهم نیست کدامین دولت و رژیم استکباری را نشانه می‌گیرد زیرا مبارزه با استکبار، مبارزه با تکبر و بی اعتنایی به ارزش‌های ملت‌هایی است که حقانیت، ارزش‌ها و اعتقادات خود را باور دارند و برای اثبات آن از هیچ تلاش و مبارزه ای حتی نثار جان خود مضایقه نکرده و نمی‌کنند و اجازه نمی دهند مستکبران بر اساس منافع طلبی و سودجویی در امور مملکتشان دخل و تصرف کنند.
حجت‌الاسلام موسوی 13 آبان را تجلی بصیرت دانش‌آموزان دانست و گفت: در این روز دانش‌آموزان ثابت کردند که در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند و نامگذاری 13آبان به نام دانش آموز نشانه تقدیر ملت سرافراز ایران اسلامی از رشادت ها و ایثار گری های دانش آموزانی است که در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون خود، پیروزی و تثبت انقلاب اسلامی را سبب شدند.
امام جمعه باقرشهر حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی را نشانه درجه بالای ایمان و ولایتمداری آنان خواند و افزود: تقدیم 36 هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس بالاترین سند افتخار جامعه دانش‌آموزی است که همچون نگینی بر تارک نهاد مقدس آموزش و پرورش می‌درخشد و نشان از این امر دارد که فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره در صف اول دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند. 
وی تاکید کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ‌نماد مقاومت و پایداری ملت ستمدیده ایران و زوال قدرت آمریکای جهان‌خوار است.
امام جمعه باقرشهر گفت: 13 آبان یادآور ماهیت استکباری آمریکا و نهاد همگرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول