اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ آزادگان؛

صبای نوین قم صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس از دور رفت فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با عبور از سد آرمین قزوین صدرنشین شد.

صبای نوین قم صدرنشین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ششمین هفته از دور رفت مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان پنجشنبه شب با برگزاری چندین مسابقه در گروه‌های مختلف برگزار شد و طی آن در دیداری حساس از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان، تیم فوتبال صبای نوین قم مقابل تیم آرمین قزوین صاحب برتری شد.
جدال تیم‌های فوتبال صبای نوین قم با آرمین قزوین مصاف تیم‌های دوم و نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه دوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در قم برگزار شد که در پایان سه امتیاز مسابقه همراه با نتیجه ای پر گل به تیم فوتبال صبای نوین قم رسید.
تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آرمین قزوین در دیدار حساس خود از هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت صبای نوین توانست با نتیجه پر گل چهار بر یک میهمان خود را شکست داده و چهارمین بار در این فصل پیروز شود.
برتری پر گل چهار بر یک مقابل تیم فوتبال آرمین قزوین در هفته ششم در حالی رقم خورد که در نیمه نخست این دیدار تیم صبای نوین کاملا سوار بر توپ و جریان بازی بود و توانست هم در این نیمه و هم در نیمه دوم تیم پیروز میدان باشد.
شاگردان عباس رحمانی این دیدار را با انگیزه فراوانی آغاز کردند و در همان دقیقه چهارم بازی توسط یونس عزیزی به گل برتری دست یافتند تا آمادگی خود را برای کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه نشان دهند، اما حریف خیلی زود به گل تساوی رسید.
قزوینی‌ها که پیش از این مسابقه در رده نهم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشتند، در دقیقه 10 گل تساوی را به ثمر رساندند تا نشان دهند که برای جبران شکست بازی قبل خود مقابل البرز شهرداری زنجان انگیزه دارند.
این گل موجب نشد تا بازیکنان تیم صبای نوین قم دست از تلاش برای کسب پیروزی بردارند و به همین خاطر با گل دقیقه 20 رضا نظری که با پاس مسعود خسروی به دست آمد، با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش افتادند.
در ادامه مسابقه و در فاصله زمانی اندک تا پایان نیمه نخست، باز هم تیم فوتبال صبای نوین قم به گل رسید و این بار علی بختیاری در دقیقه 38 توانست سومین بار دروازه تیم فوتبال آرمین قزوین را گشوده و صبای نوین را در آستانه کسب پیروزی پر گل قرار دهد.
در نیمه دوم نیز این تیم فوتبال صبای نوین قم بود که بهتر بازی کرد و در دقیقه 85 توسط علی یاوری به گل چهارم دست یافت تا خیال عباس رحمانی و سایر هم تیمی‌های این بازیکن در تیم صبای نوین قم از بابت کسب پیروزی پر گل راحت شود.
بدین ترتیب صبای نوین قم به چهارمین پیروزی خود در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دست یافت و با کسب 14 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها رفت تا یکی از بخت‌های صعود به مرحله بعد باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول