اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسولی:

صبای نوین برای صعود نیاز به روحیه و حمایت دارد

خبرگزاری فارس: مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: تک تک بازیکنان ما برای موفقیت در لیگ امسال و صعود به مرحله نهایی به افزایش روحیه و حمایت مردم و مسئولان قم نیاز دارند.

صبای نوین برای صعود نیاز به روحیه و حمایت دارد
محمد رسولی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ما در دو بازی اخیر خود دو پیروزی ارزشمند کسب کرده‌ایم و این برای موفقیت در مرحله گروهی رقابت‌های امسال لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان شروع بسیار خوبی است.
وی با بیان اینکه برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان داریم، تصریح کرد: در بازی اول کمی نیاز به هماهنگی داشتیم اما در بازی دوم برابر تیم فوتبال شاهین البرز کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و حتی فراتر از بازی قبل بازی کردیم.
مهاجم تیم فوتبال صبای نوین قم ادامه داد: برای کسب نتیجه در مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیاز به زمان بیشتری داریم و یقین داریم که تیم صبای نوین قم حتما می‌تواند موفق باشد.
وی اظهار داشت: نتیجه بازی با تیم فوتبال شاهین البرز در خانه حریف با توجه به بازی بسیار خوبی که تیم ما ارائه کرد نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود و در صبای نوین یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه داد و یکی از تیم‌های مدعی حاضر در گروه دوم را در خانه خود اسیر کرده بود.
رسولی یاد آور شد: در بازی با شاهین البرز گل اول را دریافت کردیم اما از این گل شوکه نشدیم و با کنترل و تسلط بر جریان بازی به موقع توانستیم گل خورده را جبران کنیم و بعد از گفته‌های مربیان در بین دو نیمه، بازی بهتری نیز انجام دادیم.
وی خاطرنشان کرد: آنقدر خوب بازی کردیم که حریف در زمین خود چاره‌ای جز شکست نداشت و حتی با موقعیت‌هایی که خلق کردیم می‌توانستیم تیم شاهین را با اختلاف و به راحتی بیشتر شکست دهیم اما با بدشانسی گل دوم را هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم.
مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای نوین قم در ادامه در خصوص بازی این هفته صبای نوین قم با تیم فوتبال شاهین تهران در هفته سوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، اظهار داشت: بازی سختی برابر حریف خود داریم.
وی عنوان داشت: با این حال تیم ما دو هفته متوالی حریفان خود را شکست داده و می‌تواند حریف قلدری برای همه تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها باشد، هرچند معتقدم در صورتی که بازی خوب مقابل شاهین البرز را در دیدار این هفته نیز ارائه دهیم می‌توانیم این تیم را به سادگی مغلوب کنیم.
خاطرنشان می‌شود: تیم فوتبال صبای نوین قم در دو دیدار متوالی خود از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به ترتیب تیم‌های طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا و شاهین البرز به برتری دست یافت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول