اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جام آزادگان؛

صبای نوین قم صدرنشین ماند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی از سد شهرداری آستارا گذشت و در فوتبال جام آزادگان صدرنشین ماند.

صبای نوین قم صدرنشین ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام آزادگان یکشنبه شب با برگزاری دیدارهایی در گروه‌های مختلف پیگیری شد و طی آن نماینده فوتبال استان قم یعنی صبای نوین از سد میهمان خود شهرداری آستارا گذشت.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری آستارا از هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که در نهایت صبای نوین قم با نتیجه چهار بر دو میهمان خود را شکست داد.
در این دیدار که در حضور تماشاگران مشتاق و فوتبال دوست قمی برگزار شد و سومین دیدار خانگی صبای نوین قم در چهار هفته از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شد، شاگردان عباس رحمانی به سومین پیروزی خود در لیگ آزادگان دست یافتند.
برای کسب برتری در این مسابقه صبا کار سختی در پیش داشت زیرا دو بار بازی به تساوی کشیده شد تا اینکه با حاشیه رفتن حریف و اخراج دو بازیکن این تیم، این صبای نوین قم بود که از فرصت‌ها به خوبی بهره برد و به برتری چهار بر دو دست یافت.
در نیمه نخست ابتدا صبای نوین قم بود که با استفاده از یک موقعیت ایستگاهی موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال شهرداری آستارا شد و یک بر صفر از میهمان خود پیش افتاد اما قبل از پایان نیمه نخست، میهمان گل تساوی را به ثمر رساند.
بدین ترتیب شهرداری آستارا و صبای نوین قم نیمه نخست را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند تا هر دو تیم بعد از شنیدن نصایح مربیان خود، در نیمه دوم چهارمین مسابقه خود در فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان بروند.
اشتباه مدافعان تیم فوتبال شهرداری آستارا در شارژ کردن علی استواری مهاجم اول تیم فوتبال صبای نوین قم سبب شد تا این مهاجم در محوطه جریمه حریف با خطا متوقف شده و داور نقطه پنالتی را به سود صبای نوین قم نشان دهد که بدین ترتیب استواری گل دوم را به ثمر رساند.
بعد از این گل صبایی‌ها خیلی امیدوار بودند که با کنترل جریان مسابقه به برتری و سه امتیاز این مسابقه خانگی دست یابند اما شهرداری آستارا که روی نیمکت خود از دانش مربی توانایی همچون داود حق دوست مدافع سابق استقلال تهران بهره می‌برد، گل تساوی را به ثمر رساند تا بار دیگر بازی از نو آغاز شود.
در 10 دقیقه پایانی بازیکنان شهرداری آستارا در چند‌ نوبت به داور مسابقه اعتراض داشتند که همین اعتراض‌ها سبب شد تا داور چند بازیکن حریف را با کارت زرد و حتی اخطار دوم جریمه کرده و بدین ترتیب شهرداری آستارا دو بازیکن کلیدی خود را از زمین اخراج شده ببیند.
این اتفاقات اگرچه دو بار سبب شد تا بازی با وقفه‌های طولانی مواجه شود اما برای صبای نوین قم بد نبود زیرا این تیم دو بار دیگر توسط علی استواری و مسعود خسروی به گل رسید تا بدین ترتیب به سه امتیاز این بازی دست یافته و با 10 امتیاز صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول