اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال جام آزادگان؛

صبای نوین قم به مصاف شاهین البرز می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دومین گام در فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز مقابل تیم شاهین البرز صف‌آرایی می‌کند.

صبای نوین قم به مصاف شاهین البرز می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از امروز با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف با برگزاری دیدارهای هفته دوم از دور رفت خود پیگیری می‌شود و تیم‌های حاضر در این رده لیگ باشگاه‌های کشور تلاش خود برای کسب چهار سهمیه صعود به لیگ دسته دوم را ادامه می‌دهند.
در این بین تیم فوتبال صبای نوین قم تنها نماینده فوتبال استان قم است که از ماه‌های قبل برای حضوری موفق در رقابت‌های امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تدارک وسیع و گسترده‌ای را انجام داده است.
صبای نوین قم امروز در دومین گام در دیداری خارج از خانه میهمان تیم شاهین البرز یکی از نمایندگان استان البرز در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است تا با کسب نتیجه مطلوب مقابل حریف کرجی شروعی خوب را در دیدارهای خارج از خانه لیگ امسال داشته باشد.  
ارم ساز در آخرین مصاف خود که البته دیداری از هفته نخست فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته سوم کشور در مجموعه ورزشی تختی قم برابر تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا به میدان رفت و البته با کسب پیروزی یک بر صفر از این مسابقه خارج شد تا از روحیه خوبی برای بازی هفته دوم در خانه تیم شاهین البرز برخوردار باشد.
نخستین بازی این فصل در حالی به برتری یک بر صفر تیم فوتبال صبای نوین قم انجامید که کسب روحیه مناسب از این دیدار سبب شد تا ضمن تمرینات منظم این هفته، شاگردان عباس رحمانی با آمادگی کامل راهی کرج و آماده مصاف با تیم شاهین این شهر شوند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، مسابقه تیم‌های صبای نوین قم و شاهین البرز از هفته دوم فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار می‌شود.
صبای نوین امسال در حالی در لیگ آزادگان به عنوان نماینده قم شرکت کرده است که مربیان این تیم بعد از مراحل مختلف تست گیری از چند‌ و چند بازیکن اعم از چهره‌های نامی و بازیکنان کم نام و نشان، سرانجام ترکیبی بومی با اولویت رده‌های سنی زیر 25 سال را برای شرکت در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان انتخاب کردند که به نظر می‌رسد از نماینده فوتبال قم تیمی قوی و مدعی در لیگ امسال تشکیل داده است.
در راه فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، عباس رحمانی به عنوان سرمربی، سعید توسلی و رضا معصومیان به عنوان مربی، محمد نکوئیان به عنوان سرپرست و الله‌وردی محمدی به عنوان مربیان دروازه بان ها فعالیت خواهند کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول