اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم:

صبای نوین معدن استعدادهای نهفته فوتبال قم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: ترکیب کامل تیم ما از بازیکنان بومی تشکیل شده و با هدف معرفی استعدادهای نهفته فوتبال قم در لیگ آزادگان به موفقیت فکر می‌کنیم.

صبای نوین معدن استعدادهای نهفته فوتبال قم است
عباس رحمانی در حاشیه دور جدید تمرینات این تیم برای دیدار هفته دوم لیگ آزادگان مقابل شاهین البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: شروع خوبی در لیگ آزادگان داشتیم و با اینکه تیم هنوز به صد در صد آمادگی نرسیده است اما سه امتیاز امیدوار‌کننده‌ای کسب کردیم، ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که شک ندارم در مسابقات امسال لیگ آزادگان شایستگی‌های خود را برای بازی کردن در تیم لیگ برتر صبا نشان خواهند داد.
وی ادامه داد: حریف ما یعنی تیم سرخپوشان طلایه‌داران بوئین زهرا چندان مطرح و قوی نبود، در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم و بارها موقعیت گلزنی از دست دادیم به همین دلیل مدعی هستم که در هفته نخست لیگ آزادگان مستحق پیروزی بودیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم خاطرنشان کرد: بازی بسیار پر قدرت و خوبی انجام دادیم ولی در لحظاتی از بازی به حریف اجازه دادیم که در زمین مسابقه هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد، با این حال همه دیدند که در بیشتر دقایق مسابقه ما صاحب توپ و میدان بودیم و با حملات خطرناک دروازه حریف را تهدید کردیم.
وی بیان کرد:‌ با توجه به شناختی که از تیم صبای نوین دارم، در تمرینات پیش از مسابقه بعدی برنامه‌های خاصی برای لحظه به لحظه مسابقه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم از این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را کسب کنیم هر چند امیدوارم در استفاده از فرصت‌های گلزنی و ارائه بازی هماهنگ با بداقبالی مواجه نشویم.
رحمانی تاکید کرد: در دیدار با سرخپوشان طلایه‌داران بوئین زهرا در مجموع بازیکنان ما خوب بازی کردند، در این دیدار بارها توپ‌های بازیکنان ما به دروازه حریف راهی پیدا نکرد و در لحظات پایانی با به دست آوردن پنالتی گل برتری را به ثمر رساندیم.
وی اظهار کرد: در گام نخست فصل جدید فوتبال لیگ آزادگان برای شکست سرخپوشان طلایه‌داران بوئین زهرا و کسب سه امتیاز مسابقه به میدان آمده‌ بودیم ولی ما می‌توانستیم این تیم را با گل‌های بیشتری نیز در خانه خود شکست دهیم.  
سرخپوشان طلایه‌داران بوئین زهرا اضافه کرد: ما به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتیم و پیش از بازی هم به بازیکنان صبای نوین گفته بودم، قصد داریم با کسب سه امتیاز این دیدار شروع خوبی در مسابقات امسال داشته باشیم.
وی عنوان کرد: بازیکنان ما به مرز خودباوری کامل رسیده‌اند و تردید ندارم که در ادامه لیگ بهتر از بازی هفته نخست خوب خواهند کرد، ما از هم‌اکنون به فکر بازی هفته آینده در کرج و مقابل تیم شاهین البرز هستیم تا بتوانیم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.
وی تصریح کرد: هدف ما این است که در بازی‌های خانگی سه امتیاز تمام دیدارهای این فصل را کسب کنیم و بازیکنان ما باید بدانند که در ماراتن دیدارهای مقدماتی باید کاری کنیم که در خانه به راحتی به حریفان خود امتیاز ندهیم.
تیم فوتسال صبای نوین قم در نخستین بازی خانگی خود در آغاز مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در دیداری خانگی در مجموعه تختی قم به پیروزی یک بر صفر مقابل سرخپوشان بوئین زهرا دست یافت و در هفته دوم نیز یکشنبه آینده به مصاف شاهین البرز می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول