اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

حفظ استقلال کشور مرهون خون شهدا است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: حفظ استقلال و شأن اجتماعی امروز ما مرهون خون شهداست و همه ما وظیفه داریم با تمام توانمان در خدمت یادگاران عزیزانمان در دوران دفاع مقدس باشیم.

حفظ استقلال کشور مرهون خون شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در نخستین جلسه کمیته ایثارگری شهرداری قم که با حضور حجازی ‌عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از فرزندان شهدا شهرداری قم برگزار شد بر ادامه راه شهداء و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب و حاصل برکت خون آن راست قامتان جاودانه تاریخ است.
وی بر دلجویی و بازدید مسئولان نظام از خانواده شهدا تأکید کرد و افزود: حضور ایثارگران و خانواده شهدا در کنار مسئولان، می‌تواند تأثیر و نقش بسزایی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه بیش از پیش اهداف شهدا داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا در نزد خداوند متعال تصریح کرد: فرزندان شهدا نیز از جایگاه و مرتبت بالایی در جامعه برخوردار هستند و امید می‌رود یادگاران شهداء منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
شهردار قم در خصوص به‌کارگیری فرزندان شهدا در مجموعه تاکید کرد: امروز توفیق خدمت به جامعه ایثارگر و شهدا فراهم شده و آنان نیز باید از این موقعیت و شرایط به نحو احسن استفاده کنند.
دلبری با اشاره به زنده بودن یاد شهدا و روزی گرفتن آنها نزد خداوند متعال تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای شهرداری قم هستند و فرزندان شهدا بدون شک از بهترین، متعهدترین و مومن‌ترین کارکنان هستند.
وی خاطرنشان کرد: حفظ استقلال و شأن اجتماعی امروز ما مرهون خون شهداست و همه ما وظیفه داریم با تمام توانمان در خدمت یادگاران عزیزانمان در دوران دفاع مقدس باشیم.
شهردار قم توکل به خدا و غافل نشدن از وسوسه‌های شیطانی را مورد تاکید قرار داد و ‌خاطرنشان کرد: در تمام امور زندگی و کاری ‌باید خدا را شاهد قرار بدهیم و هیچگاه وسوسه‌های شیطانی ما را از راه هدایت گمراه نکند.
دلبری بر رعایت حقوق شهروندان اشاره کرد و افزود: حق و حقوق مردم نباید ضایع شود و باید تا آنجا که می‌توانید به مردم خدمت کنید و امیال شخصی خود را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت ندهید.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول