اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور در راهپیمایی 13 آبان پشتوانه‌ای عظیم برای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حضور در راهپیمایی 13 آبان پشتوانه‌ای عظیم برای انقلاب است
حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبارستیزی و آغاز روزهای انقلاب اسلامی در راستای استقلال طلبی کشور بود که حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بر اهمیت آن می‌افزاید.
وی با بیان اینکه حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی حاصل می‌شود، افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه با شرکت در این راهپیمایی عظمت و اقتدار کشور را در معرض نمایش می‌گذارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که موج خیزش‌های مردم منطقه بر اهمیت آن می‌افزاید.
وی تصریح کرد: حرکت‌های مردم انقلابی می‌تواند ریشه عمیق انقلاب را پایدارتر کند، چراکه هر مبارزه، استقلال‌‌طلبی و ظلم‌‌ستیزی در راستای حرکت و خروش مردم به دست می‌آید.
حجت‌الاسلام دشتکی بیان کرد: حرکت و حضور مردم در صحنه همواره تاثیر گذار بوده به طوریکه حرکت امام و تبعید وی از کشور نه تنها موجب خاموش شدن نور انقلاب نشد، بلکه در این زمینه تلاش‌های صورت گرفته نتایج رضایت بخشی برای کشور داشت.
وی با بیان اینکه حرکت‌های مردم باید به عنوان فرهنگی غالب به کشورهای جهان صادر شود، یادآور شد: خیزش‌های مردم منطقه نشان از تاثیر پذیری این انقلاب‌ها از کشور دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به عنوان یکی از اصول و حرکت‌های مهم در آن زمان  بود که نظام به واسطه آن به پیروزی نزدیک شد.
وی بر لزوم حضور همه قشرهای جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر صحیح انقلاب از دستاوردهای این سه واقعه تاریخی در آبان ماه است که ضروری است هر سال باشکوهتر از گذشته ادامه یابد.
حجت‌الاسلام دشتکی نماد وقایع 13 آبان را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اهداف انقلاب و مردم است که حضور در راهپمیایی 13 آبان بر این واقعیت می‌افزاید.
وی  با بیان اینکه مردم همواره در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب خوش درخشیده‌اند، تصریح کرد: مردم جلودار حرکت‌های اصیل انقلاب هستند و با حضور در این راهپیمایی نیز دین خود را به انقلاب، امام و شهدا ادا می‌کنند.
وی بر لزوم ادامه راه انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: این حرکت انقلابی از خرداد سال 43 آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است که ضروری است با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام در عرصه‌های مختلف این روند ادامه یابد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول