اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

راهپیمایی 13 آبان تجدید بیعت با آرمان‌های نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: راهپیمایی 13 آبان تجدید بیعت با آرمان‌های نظام است.

راهپیمایی 13 آبان تجدید بیعت با آرمان‌های نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری در جمع کارکنان سپاه این شهرستان، اظهار داشت: سیزده آبان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف و گره‌گشا است، در این روز با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که بعدها به پیروان خط امام معروف شدند، دوران جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد.
وی با اشاره به سه حادثه مهم تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، گفت: این سه واقعه در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
انصاری ادامه داد: مردم شهیدپرور این شهرستان همچون همیشه با حضور حماسی خود در مراسم روز 13 آبان در روز جمعه بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) تجدید میثاق می‌کنند و روح استکبارستیزی و سربازی ولایت فقیه را در مقابل چشمان بی‌فروغ استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند. 
امام جمعه لردگان ابراز داشت: هوشیاری مردم و به‌ویژه جوانان پیرو خط امام سبب بی‌اثر کردن تلاش‌ها، اقدامات و نقشه‌های شوم استکبار جهانی شده است.
وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، گفت: بیداری ‎‎مسلمانان جهان همراه با اعتراض موحدان عالم علیه رژیم سرمایه‌داری و ندای عدالت‌خواهی نشان از حقانیت مبارزه مبارزان 13 آبان و تسخیر لانه شیطان در عنوان‎ دروغین سفارتخانه دارد.
انصاری تصریح شده است: اگر بصیرت مومنان سه دهه قبل در مبارزه با ستمگران، امروز تبدیل به جنبش عمومی شده است، بیانگر آن است که «اسلام برتر از همه چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیست».
وی از ملت مبارز درخواست کرد است تا در راهپیمایی بزرگداشت‎ ‎13 آبان شرکت کنند و گفت: امروز در حالی به استقبال 13 آبان می‌رویم که بیش از سه دهه از مقاومت و بیداری ملت بزرگ و فداکار ایران اسلامی می‌گذرد، تحولات امروز در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نشان دهنده به ثمر نشستن خون شهدا و آرمان‌های بلند انقلاب و مفهوم عینی صدور انقلاب شکوهمند اسلامی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول